Lykke til i morgen1 dag![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i morgen1 dag![]()

Det er vondt å gå med den følelsen, bra du har fått time. Hvor langt på vei er du?Bestilte nettopp time til privat ultralyd i morgen! Trenger å få svar på hvorfor testene mine aldri blir like sterke som kontrollstreken. Magefølelsen min har vært dårlig hele veien denne gangen, men blir godt å få et svar.
Bare 6+0, så er jo fortsatt tidlig, men forrige graviditet ble testene så fine og sterke så fort.Det er vondt å gå med den følelsen, bra du har fått time. Hvor langt på vei er du?
Lykke til i dag!Bare 6+0, så er jo fortsatt tidlig, men forrige graviditet ble testene så fine og sterke så fort.
Takk! Det gikk som forventet, er starten på en spontanabort. Så ut som utviklingen stoppet for en uke siden. Nå er det bare å vente på blødningenLykke til i dag!
Åh, nei. Føler så med deg å redd jeg går igjennom det samme nå. Er fortsatt 6 dager til UL å jeg føler det går gale veien denne gangen også!Takk! Det gikk som forventet, er starten på en spontanabort. Så ut som utviklingen stoppet for en uke siden. Nå er det bare å vente på blødningen![]()
Sender deg en god klem.Så skrekkeligTakk! Det gikk som forventet, er starten på en spontanabort. Så ut som utviklingen stoppet for en uke siden. Nå er det bare å vente på blødningen![]()