Nedtelling til ultralyd

Takk! Det gikk som forventet, er starten på en spontanabort. Så ut som utviklingen stoppet for en uke siden. Nå er det bare å vente på blødningen :(
Å nei, så trist. Føler veldig med deg :( Håper du har noen rundt deg som tar vare på deg :Heartpink

Åh, nei. Føler så med deg å redd jeg går igjennom det samme nå. Er fortsatt 6 dager til UL å jeg føler det går gale veien denne gangen også! :Heartred Sender deg en god klem.
Ååh, håper du får gode nyheter på UL, det er så vond følelse å bare vente på beskjeden om at det har gått galt. Tusen takk, sender en god klem tilbake til deg :Heartpink

Så skrekkelig :( føler sånn med deg! Håper du får støtte ❤️ sender en styrkeklem herfra ❤️
Tusen takk:Heartpink Vi har ikke fortalt noen om graviditeten, men vi støtter hverandre så godt vi kan her hjemme:Heartpink

I dag :Heartred Går bare og bekymrer meg, så bestilte time privat for 1 time siden og skal inn kl 15 :nailbiting:

8dager til offentlig tidlig tidlig kalte hu det. Får kanskje tidligere pga historikken min. 9+3ca denne dagen. Spent på hva som kan sees da.

Back
Topp