Nedtelling til ultralyd

Gynekologen mente den andre tvillingen vil absorberes innen rimelig kort tid. I svært sjeldne tilfeller, og da helst hvis dette skjer etter første trimester, kan kroppen støte ut den ene og potensielt den andre også. Men virket om det er mest sannsynlig at det vil ordne seg ved at den absorberes. Tror det heter vanishing twin syndrome. Han fant en liten blødning i/like utenfor livmor der det brune blodet kunne komme fra. Har fått time til ny ultralyd om to uker.
Wow..det må være litt av en opplevelse

Gynekologen mente den andre tvillingen vil absorberes innen rimelig kort tid. I svært sjeldne tilfeller, og da helst hvis dette skjer etter første trimester, kan kroppen støte ut den ene og potensielt den andre også. Men virket om det er mest sannsynlig at det vil ordne seg ved at den absorberes. Tror det heter vanishing twin syndrome. Han fant en liten blødning i/like utenfor livmor der det brune blodet kunne komme fra. Har fått time til ny ultralyd om to uker.
Wow, det hørtes heftig ut! Håper det går bra, og problemfritt ❤️

Det er så mye som kan skje i en graviditet :nailbiting: Masse lykke til videre!

11dager til jeg skal til tidlig ultralyd på sykehuset, men hadde en time hos privat gynekolog til fertilitets hjelp ca en uke etterpå. Den er gjort om til en ultralyd time istedet. Hun tar også oppfølging i svangerskap. Og jeg vil ABSOLUTT ikke til jordmor her i kommunen pga dårlig oppfølging etter en selvvalgt senabort.. Så håper jeg kan fortsette hos hun. :Heartbigred

Back
Topp