8 timer
er så redd at den skal vise MA igjen…
er så redd at den skal vise MA igjen…Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er så redd at den skal vise MA igjen…Masse lykke til!8 timerer så redd at den skal vise MA igjen…
Nei fikk hos fastlegen bestilte vanlig svangerskapskontroll men ser jo at han har ul apparat på kontoret så håper vi får ta en liten smugtitt når jeg er der på timen jeg har 6 maiHar du bestilt privat ul ? Anbefaling i så tilfelle?![]()

Nei fikk hos fastlegen bestilte vanlig svangerskapskontroll men ser jo at han har ul apparat på kontoret så håper vi får ta en liten smugtitt når jeg er der på timen jeg har 6 mai
Vet dem har på medi 3 i byen (Ålesund) som man kan bestille![]()

Ja jeg håper det tror, jeg er 7+4 når jeg er der men håper jo på å bli framstilt litt siden jeg har vanelig syklus på 36 dager så ja men bare å xxxx det vi har for at man får se litt å at det er liv der inneDet må du vel få, hvor langt er du da når du har time ?
Vurderer en time i uke 7-8 for å få roet nervene for dette her går jo på psyken løs og jeg har bare visst om graviditeten i en uke![]()
![]()

Lykke tilI morgen![]()

Masse lykke til i morgen!Tidlig tidlig ultralyd nummer 2 på meg i morgen. Ekstra spent etter et par dager med rosa/brun utflod, og symptomer som har nærmest forsvunnet og så kommet kraftig tilbake igjen![]()

Hvordan går det med deg idag?

Ikke kommet noe mer, men det murrer endel i magen av og til, så sjekker konstantHvordan går det med deg idag?![]()

Ikke kommet noe mer, men det murrer endel i magen av og til, så sjekker konstant![]()
Sender deg en god klem å krysser fingre for at det stopper opp å at det går bra!Ikke kommet noe mer, men det murrer endel i magen av og til, så sjekker konstant![]()