Nedtelling til ultralyd

Har du bestilt privat ul ? Anbefaling i så tilfelle? :happy:
Nei fikk hos fastlegen bestilte vanlig svangerskapskontroll men ser jo at han har ul apparat på kontoret så håper vi får ta en liten smugtitt når jeg er der på timen jeg har 6 mai :smiley-angelic001
Vet dem har på medi 3 i byen (Ålesund) som man kan bestille :Heartred

Nei fikk hos fastlegen bestilte vanlig svangerskapskontroll men ser jo at han har ul apparat på kontoret så håper vi får ta en liten smugtitt når jeg er der på timen jeg har 6 mai :smiley-angelic001
Vet dem har på medi 3 i byen (Ålesund) som man kan bestille :Heartred

Det må du vel få, hvor langt er du da når du har time ?
Vurderer en time i uke 7-8 for å få roet nervene for dette her går jo på psyken løs og jeg har bare visst om graviditeten i en uke :wtf: :Heartred

Det må du vel få, hvor langt er du da når du har time ?
Vurderer en time i uke 7-8 for å få roet nervene for dette her går jo på psyken løs og jeg har bare visst om graviditeten i en uke :wtf: :Heartred
Ja jeg håper det tror, jeg er 7+4 når jeg er der men håper jo på å bli framstilt litt siden jeg har vanelig syklus på 36 dager så ja men bare å xxxx det vi har for at man får se litt å at det er liv der inne :smiley-angelic001
Jeg var jo så dom i dag å brukte doppler for å høre om jeg hørte noe men vet jo egentlig det at det å.finne hjertelyd fra en ert er = 0 så beboer nervene litt for at jeg har ømme pupper å supertrøtt. Å I morgen er første dag på jobb etter 2 uker med påskefri... ellers så er denne 1 trimester en stor prøve på tålmodighet å nervepirrende å ja stort sett det meste :nailbiting::dead:

Tidlig tidlig ultralyd nummer 2 på meg i morgen. Ekstra spent etter et par dager med rosa/brun utflod, og symptomer som har nærmest forsvunnet og så kommet kraftig tilbake igjen :sorry:

Back
Topp