Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk også se hjerteslag idag. Ble ikke flyttet frem eller tilbakeDa har jeg vært på UL i dag å fikk se et hjerte som banket å ble satt til 8+1![]()

Wow! Både leit å høre men også godt å høre at du enda er gravid ♡ Hadde du sterke tester i starten?Det ble en fin ultralyd for meg også i dag. De fant faktisk tvillinger, men kun den ene hadde hjerteaksjon. Den som er i live ble målt til 7+2 og den andre til 6+2. Det var mange følelser på kort tid!![]()
Åh, det vil jeg tro var mye følelser ja <3 Godt det var hjerteslag på 1Det ble en fin ultralyd for meg også i dag. De fant faktisk tvillinger, men kun den ene hadde hjerteaksjon. Den som er i live ble målt til 7+2 og den andre til 6+2. Det var mange følelser på kort tid!![]()
Ekstremt sterke!! Og veldig høy hcg, så jeg leste meg opp og hadde mistankerWow! Både leit å høre men også godt å høre at du enda er gravid ♡ Hadde du sterke tester i starten?
Åi! Hørtes ut som en skikkelig følelsesmessig Berg og dalbane det derDet ble en fin ultralyd for meg også i dag. De fant faktisk tvillinger, men kun den ene hadde hjerteaksjon. Den som er i live ble målt til 7+2 og den andre til 6+2. Det var mange følelser på kort tid!![]()

Hva var målingene dine? Har hatt sterke tester forrige svangerskap og dette, men tror ikke på tvillingerEkstremt sterke!! Og veldig høy hcg, så jeg leste meg opp og hadde mistanker![]()
1000 4+1, 2800 4+4, 14000 5+1 og 33000 5+4Hva var målingene dine? Har hatt sterke tester forrige svangerskap og dette, men tror ikke på tvillinger![]()
Nei skal om en uke1000 4+1, 2800 4+4, 14000 5+1 og 33000 5+4har du vært på ultralyd enda?
Oi, for en opplevelse! Er det sånn at du kan forvente å blø da etterhvert? Får du noe mer oppfølging?Det ble en fin ultralyd for meg også i dag. De fant faktisk tvillinger, men kun den ene hadde hjerteaksjon. Den som er i live ble målt til 7+2 og den andre til 6+2. Det var mange følelser på kort tid!![]()
Gynekologen mente den andre tvillingen vil absorberes innen rimelig kort tid. I svært sjeldne tilfeller, og da helst hvis dette skjer etter første trimester, kan kroppen støte ut den ene og potensielt den andre også. Men virket om det er mest sannsynlig at det vil ordne seg ved at den absorberes. Tror det heter vanishing twin syndrome. Han fant en liten blødning i/like utenfor livmor der det brune blodet kunne komme fra. Har fått time til ny ultralyd om to uker.Oi, for en opplevelse! Er det sånn at du kan forvente å blø da etterhvert? Får du noe mer oppfølging?