Nedtelling til ultralyd

Det ble en fin ultralyd for meg også i dag. De fant faktisk tvillinger, men kun den ene hadde hjerteaksjon. Den som er i live ble målt til 7+2 og den andre til 6+2. Det var mange følelser på kort tid! :love2
Wow! Både leit å høre men også godt å høre at du enda er gravid ♡ Hadde du sterke tester i starten?

Det ble en fin ultralyd for meg også i dag. De fant faktisk tvillinger, men kun den ene hadde hjerteaksjon. Den som er i live ble målt til 7+2 og den andre til 6+2. Det var mange følelser på kort tid! :love2
Åh, det vil jeg tro var mye følelser ja <3 Godt det var hjerteslag på 1 :)

Åi! Hørtes ut som en skikkelig følelsesmessig Berg og dalbane det der :oops: men godt å høre at det gikk bra med den ene:Heartred

Ekstremt sterke!! Og veldig høy hcg, så jeg leste meg opp og hadde mistanker :)
Hva var målingene dine? Har hatt sterke tester forrige svangerskap og dette, men tror ikke på tvillinger :)

Oi, for en opplevelse! Er det sånn at du kan forvente å blø da etterhvert? Får du noe mer oppfølging?

Oi, for en opplevelse! Er det sånn at du kan forvente å blø da etterhvert? Får du noe mer oppfølging?
Gynekologen mente den andre tvillingen vil absorberes innen rimelig kort tid. I svært sjeldne tilfeller, og da helst hvis dette skjer etter første trimester, kan kroppen støte ut den ene og potensielt den andre også. Men virket om det er mest sannsynlig at det vil ordne seg ved at den absorberes. Tror det heter vanishing twin syndrome. Han fant en liten blødning i/like utenfor livmor der det brune blodet kunne komme fra. Har fått time til ny ultralyd om to uker.

Back
Topp