Å nei, så trist. Føler veldig med degTakk! Det gikk som forventet, er starten på en spontanabort. Så ut som utviklingen stoppet for en uke siden. Nå er det bare å vente på blødningen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei, så trist. Føler veldig med degTakk! Det gikk som forventet, er starten på en spontanabort. Så ut som utviklingen stoppet for en uke siden. Nå er det bare å vente på blødningen![]()

Ååh, håper du får gode nyheter på UL, det er så vond følelse å bare vente på beskjeden om at det har gått galt. Tusen takk, sender en god klem tilbake til degÅh, nei. Føler så med deg å redd jeg går igjennom det samme nå. Er fortsatt 6 dager til UL å jeg føler det går gale veien denne gangen også!Sender deg en god klem.
Tusen takkSå skrekkeligføler sånn med deg! Håper du får støtte
sender en styrkeklem herfra
![]()
Vi har ikke fortalt noen om graviditeten, men vi støtter hverandre så godt vi kan her hjemme
Takk! Har en fantastisk kjæreste som tar vare på megÅ nei, så trist. Føler veldig med degHåper du har noen rundt deg som tar vare på deg
![]()

Utrolig leit å høre. Sender mange varme klemmerTakk! Det gikk som forventet, er starten på en spontanabort. Så ut som utviklingen stoppet for en uke siden. Nå er det bare å vente på blødningen![]()
Går bare og bekymrer meg, så bestilte time privat for 1 time siden og skal inn kl 15 
Gikk det bra?I dagGår bare og bekymrer meg, så bestilte time privat for 1 time siden og skal inn kl 15
![]()
Var en veldig fin opplevelse! Han er ekstremt flink han på ultralydklinikken i DrammenGikk det bra?