Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er greit å få gjortTenkte å prøve å ringe og få en legetime i morra, så da skal jeg også spørre om jeg kan få ul. Blør/spotter fortsatt brunt (7.dagen nå) så greit å få det sjekket.
I uke 7 ved st Olavs hvertfall. får vite time i morgen jeg også.Skal ringe klinikken i morgen og få time.. De har vært påskestengt.. Spent på når det blir.. Litt usikker på hva som er vanlig med ivf?
Bestiller time i morgen når jeg er på jobb. Skal ha rundt uke 7, så da blir det vel innen et par uker
Typisk altså.. Nå har klinikken hatt påskestengt, så har de jaggu med vinterferie og.. Så de åpner ikke før 4 april.. Så då må eg smøre meg med masse tålmodighet før jeg vet når jeg får ultralydtime..
Typisk, og så irriterende..
Tålmodighet er ikke min sterke side i disse dager nei..
De ønsker det fra klinikken pga det er assistert befruktning, for å bekrefte graviditeten, om det er levedyktig og om det er et eller flere fosterOi allerede i uke 7? Så spennende jeg er ny trodde man måtte vente med tidlig UL til hvertfall uke 9, men har selvsagt lyst så fort det er mulig. Drar dere på et privat sted da som Volvat for tidlig UL?
Så er det på lokalsykehuset jeg får det utførtOi allerede i uke 7? Så spennende jeg er ny trodde man måtte vente med tidlig UL til hvertfall uke 9, men har selvsagt lyst så fort det er mulig. Drar dere på et privat sted da som Volvat for tidlig UL?