Nedtelling til ultralyd

Jeg skal til gynekologen min i uke 8. 28 dager til. Hva tror dere han sjekker? For han tar ikke tidlig ul? Kan man se noe hvis han tar sånn ul som man gjør på gyn-undersøkelse eller er tidlig ul at man tar det på magen? Er helt fersk jeg :)
 
10 dager
 
Jeg skal til gynekologen min i uke 8. 28 dager til. Hva tror dere han sjekker? For han tar ikke tidlig ul? Kan man se noe hvis han tar sånn ul som man gjør på gyn-undersøkelse eller er tidlig ul at man tar det på magen? Er helt fersk jeg :)
Er vel innvendig ul som tas når man er så kort på vei, så godt mulig du får se spiren fin da :)
 
9 dager.

Syns denne uka har gått veeeeeeldig sakte. :p
 
Endelig kom dagen:) Var på tidlig UL i dag! Er i uke 10. Fantastisk var det! Vi fikk se at det er liv, på riktig sted, antall cm, at armer og bein er på plass og at det er 1 inni der. <3 Den veiva fælt med både armene og beina :smiley-bounce012 SÅ gøy!
 
Endelig kom dagen:) Var på tidlig UL i dag! Er i uke 10. Fantastisk var det! Vi fikk se at det er liv, på riktig sted, antall cm, at armer og bein er på plass og at det er 1 inni der. <3 Den veiva fælt med både armene og beina :smiley-bounce012 SÅ gøy!
Gratulerer så mye! :) :D
 
Jeg sa feil først. Skal til gyn i uke 7.
19 dager igjen :)
 
10 dager. Er redd for at det ikke er liv. Dagene kunne nesten ikke gått tregere...
 
8 dager!
 
18 dager :)
 
Endelig kom dagen:) Var på tidlig UL i dag! Er i uke 10. Fantastisk var det! Vi fikk se at det er liv, på riktig sted, antall cm, at armer og bein er på plass og at det er 1 inni der. <3 Den veiva fælt med både armene og beina :smiley-bounce012 SÅ gøy!

Gratulerer :) tok du innvendig eller utvendig?
 
Btw er det noen kriterier som må fylles for å få tidlig ul? Sist fikk jeg ikke før etter uke 12. Men vil jo gjerne tidligere <3
 
Btw er det noen kriterier som må fylles for å få tidlig ul? Sist fikk jeg ikke før etter uke 12. Men vil jo gjerne tidligere <3

Må vel få henvisning ja,feks om at man har mistet mange ganger tidligere e.l. Eller om man ikke har anelse om hvor langt man er på vei.

Hvis ikke så koster det vel ikke så alt for mye å ta det privat, tror jeg(?). En del av oss her inne har gått gjennom prøverør, jeg også. Derfor noen av oss får ekstra oppfølging. De andre kan sikkert si hvorfor de får :)
 
Back
Topp