Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel innvendig ul som tas når man er så kort på vei, så godt mulig du får se spiren fin daJeg skal til gynekologen min i uke 8. 28 dager til. Hva tror dere han sjekker? For han tar ikke tidlig ul? Kan man se noe hvis han tar sånn ul som man gjør på gyn-undersøkelse eller er tidlig ul at man tar det på magen? Er helt fersk jeg![]()
SÅ gøy!Gratulerer så mye!Endelig kom dagenVar på tidlig UL i dag! Er i uke 10. Fantastisk var det! Vi fikk se at det er liv, på riktig sted, antall cm, at armer og bein er på plass og at det er 1 inni der. <3 Den veiva fælt med både armene og beina
SÅ gøy!
Endelig kom dagenVar på tidlig UL i dag! Er i uke 10. Fantastisk var det! Vi fikk se at det er liv, på riktig sted, antall cm, at armer og bein er på plass og at det er 1 inni der. <3 Den veiva fælt med både armene og beina
SÅ gøy!
Nå er det bare 11 dager til jeg skal ha min første tidlige ultralyd
Hva med dere?![]()
Btw er det noen kriterier som må fylles for å få tidlig ul? Sist fikk jeg ikke før etter uke 12. Men vil jo gjerne tidligere <3