Nedtelling til ultralyd

forrige gang jeg var gravid gikk vi på pergotime og fikk tidlig ultralyd pga det (uke 7). Denne gangen klffet deg visst på egenhånd, men vil ha tidlig ultralyd fordi :p Erdet noen av dere som har det "bare" for dere vil se at der er noe, eller må man ha en gyldigere grunn?
 
forrige gang jeg var gravid gikk vi på pergotime og fikk tidlig ultralyd pga det (uke 7). Denne gangen klffet deg visst på egenhånd, men vil ha tidlig ultralyd fordi :p Erdet noen av dere som har det "bare" for dere vil se at der er noe, eller må man ha en gyldigere grunn?

Usikker, vi har gått gjennom ivf og er derfor vi får ekstra oppfølging. Tror egentlig at dere bare må bestille tidlig UL selv privat, men du kan jo prøve å høre med fastlegen :)
 
22 dager :)
 
Usikker, vi har gått gjennom ivf og er derfor vi får ekstra oppfølging. Tror egentlig at dere bare må bestille tidlig UL selv privat, men du kan jo prøve å høre med fastlegen :)
ja, jeg tenkte å høre med den i dag. jeg ringte å avbestillte time for pergotime i dag og da sa hun vi måtte ha henvisning.. hvis ikke så blir det uansett i uke 12, men kjenner det er 7 laaange uker til :p
 
12 dager :)
 
forrige gang jeg var gravid gikk vi på pergotime og fikk tidlig ultralyd pga det (uke 7). Denne gangen klffet deg visst på egenhånd, men vil ha tidlig ultralyd fordi :p Erdet noen av dere som har det "bare" for dere vil se at der er noe, eller må man ha en gyldigere grunn?
Vi skal "bare" for at vi vil se at det er liv og på rett plass osv ;-) synes det er litt lenge å vente til oul, men det velger man jo selv :)
 
21 dager :)
 
forrige gang jeg var gravid gikk vi på pergotime og fikk tidlig ultralyd pga det (uke 7). Denne gangen klffet deg visst på egenhånd, men vil ha tidlig ultralyd fordi :p Erdet noen av dere som har det "bare" for dere vil se at der er noe, eller må man ha en gyldigere grunn?
Ser du har gått på pergotime... fikk du tidlig positiv test etter den kuren?
 
20 dager :)
 
Back
Topp