Nedtelling til ultralyd

En tråd i 'Våre leker' startet av Pilot, 28 Mar 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Softis Forumet er livet Himmelbarn Desemberskatter 2016 Sommerfuglene

Nå er det bare 11 dager til jeg skal ha min første tidlige ultralyd :)

Hva med dere? :)

• Liker Liker x 1
  2. WCE Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene

9 dager til ul her! Gleder meg :D

• Liker Liker x 2
  3. Mirasi Forelsket i forumet

Tenkte å prøve å ringe og få en legetime i morra, så da skal jeg også spørre om jeg kan få ul. Blør/spotter fortsatt brunt (7.dagen nå) så greit å få det sjekket.

4. Softis Forumet er livet Himmelbarn Desemberskatter 2016 Sommerfuglene

Ja, det er greit å få gjort :)
    Kommer fortsatt brun utflod her, dog veldig lite.

5. Veldig_spendt Elsker forumet Desemberskatter 2016

Skal ringe klinikken i morgen og få time.. De har vært påskestengt.. Spent på når det blir.. Litt usikker på hva som er vanlig med ivf?

6. Hurit_2014 Glad i forumet Desemberskatter 2016

I uke 7 ved st Olavs hvertfall. :) får vite time i morgen jeg også. :)

• Liker Liker x 1
  7. Plexy Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2016 VIP Desemberskatter 2016 Februarlykke 2015

Bestiller time i morgen når jeg er på jobb. Skal ha rundt uke 7, så da blir det vel innen et par uker :)

8. Nova_A Forelsket i forumet Desemberskatter 2016

Oi allerede i uke 7? Så spennende jeg er ny :) trodde man måtte vente med tidlig UL til hvertfall uke 9, men har selvsagt lyst så fort det er mulig. Drar dere på et privat sted da som Volvat for tidlig UL?

9. Softis Forumet er livet Himmelbarn Desemberskatter 2016 Sommerfuglene

10 dager :)

• Liker Liker x 1
  10. Veldig_spendt Elsker forumet Desemberskatter 2016

Typisk altså.. Nå har klinikken hatt påskestengt, så har de jaggu med vinterferie og.. Så de åpner ikke før 4 april.. Så då må eg smøre meg med masse tålmodighet før jeg vet når jeg får ultralydtime..

11. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Typisk, og så irriterende.. :(

12. Veldig_spendt Elsker forumet Desemberskatter 2016

Tålmodighet er ikke min sterke side i disse dager nei..

13. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Jeg skulle gjerne bare ha ligget i dvale frem til uke 12 slik at tiden hadde gått kjempefort :p

• Liker Liker x 1
  14. Linaewen Andre møte med forumet

13 dager for meg. Utålmodig som fy... Måtte vente en uke ekstra fordi jeg har hatt lange sykluser. Sånn for å være sikker på riktig timing for UL.

15. Hurit_2014 Glad i forumet Desemberskatter 2016

23 dager til tidlig ultralyd :)

16. Plexy Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2016 VIP Desemberskatter 2016 Februarlykke 2015

De ønsker det fra klinikken pga det er assistert befruktning, for å bekrefte graviditeten, om det er levedyktig og om det er et eller flere foster :)

17. Plexy Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2016 VIP Desemberskatter 2016 Februarlykke 2015

13 dager :)

18. Plexy Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2016 VIP Desemberskatter 2016 Februarlykke 2015

.

19. Plexy Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2016 VIP Desemberskatter 2016 Februarlykke 2015

Så er det på lokalsykehuset jeg får det utført :)

20. Cowgirl Forumet er livet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016

28 dager til, da er jeg 9+2 <3

• Liker Liker x 1

Del denne siden