Nedtelling til ultralyd

Softis

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Nå er det bare 11 dager til jeg skal ha min første tidlige ultralyd :)

Hva med dere? :)
 
  • Liker
Reactions: WCE
Tenkte å prøve å ringe og få en legetime i morra, så da skal jeg også spørre om jeg kan få ul. Blør/spotter fortsatt brunt (7.dagen nå) så greit å få det sjekket.
 
Tenkte å prøve å ringe og få en legetime i morra, så da skal jeg også spørre om jeg kan få ul. Blør/spotter fortsatt brunt (7.dagen nå) så greit å få det sjekket.
Ja, det er greit å få gjort :)
Kommer fortsatt brun utflod her, dog veldig lite.
 
Skal ringe klinikken i morgen og få time.. De har vært påskestengt.. Spent på når det blir.. Litt usikker på hva som er vanlig med ivf?
 
Skal ringe klinikken i morgen og få time.. De har vært påskestengt.. Spent på når det blir.. Litt usikker på hva som er vanlig med ivf?
I uke 7 ved st Olavs hvertfall. :) får vite time i morgen jeg også. :)
 
Bestiller time i morgen når jeg er på jobb. Skal ha rundt uke 7, så da blir det vel innen et par uker :)
 
Bestiller time i morgen når jeg er på jobb. Skal ha rundt uke 7, så da blir det vel innen et par uker :)

Oi allerede i uke 7? Så spennende jeg er ny :) trodde man måtte vente med tidlig UL til hvertfall uke 9, men har selvsagt lyst så fort det er mulig. Drar dere på et privat sted da som Volvat for tidlig UL?
 
Typisk altså.. Nå har klinikken hatt påskestengt, så har de jaggu med vinterferie og.. Så de åpner ikke før 4 april.. Så då må eg smøre meg med masse tålmodighet før jeg vet når jeg får ultralydtime..
 
Typisk altså.. Nå har klinikken hatt påskestengt, så har de jaggu med vinterferie og.. Så de åpner ikke før 4 april.. Så då må eg smøre meg med masse tålmodighet før jeg vet når jeg får ultralydtime..

Typisk, og så irriterende.. :(
 
13 dager for meg. Utålmodig som fy... Måtte vente en uke ekstra fordi jeg har hatt lange sykluser. Sånn for å være sikker på riktig timing for UL.
 
23 dager til tidlig ultralyd :)
 
Oi allerede i uke 7? Så spennende jeg er ny :) trodde man måtte vente med tidlig UL til hvertfall uke 9, men har selvsagt lyst så fort det er mulig. Drar dere på et privat sted da som Volvat for tidlig UL?
De ønsker det fra klinikken pga det er assistert befruktning, for å bekrefte graviditeten, om det er levedyktig og om det er et eller flere foster :)
 
13 dager :)
 
.
 
Oi allerede i uke 7? Så spennende jeg er ny :) trodde man måtte vente med tidlig UL til hvertfall uke 9, men har selvsagt lyst så fort det er mulig. Drar dere på et privat sted da som Volvat for tidlig UL?
Så er det på lokalsykehuset jeg får det utført :)
 
Back
Topp