Nedtelling til uke 12

Like langt her, og går like tregt :|

Godt vi er flere. Hater ukene frem til uke 12 altså...:p gleder meg såå til å senke skuldrene og kose meg mer med svangerskapet uten frykt for å miste lille...

5+1 idag, 3 uker til tidlig ul, og 48 dager til magiske grensen :-) håper dagene går fort! Tenk at vi allerede er i oktober

47 dager her :) vet mer når jeg får igjen HCG prøver å ny ul :) hun regnet med jeg var mellon 4-5 uker :)

45 dager til 12 uker! Hadde vært sykt kult om tiden bare spolte frem til 12 uker helt av seg selv :):)

4+2. Fy søren så sakte det går :p Vil på tidlig UL, vil fortelle det til folk og jeg vil ha mage :p

Føler jeg vant litt i Lotto i dag når jeg fant ut at jeg er 3+6 og ikke 3+4 :p

Tror jeg er typ 5+2 i dag, og har hatt så vonde pupper i snart to uker nå! :p kvalmen har begynt å snike seg på, og samme med lavt blodtrykk :p legen på onsdag, og håper på henvisning til tidlig ul da! :)

Akkurat 5 I dag og 1 uke sida jeg fant ut at jeg var gravid! "Bare " 49 dager til den magiske grensa...

5+2 idag og 47 dager til magiske grensen og 21 dager til tidlig ul! Ikke kvalm enda, heldigvis! Selv om jeg skulle gjerne følt meg litt mer gravid! Er trøtt som bare søren da!

4+4 her.

Gleder meg til helgen den kommer til å gå fort, så da er det ikke så lenge til 5-uketallet dukker opp :D

Back
Topp