Nedtelling til uke 12

53 dager til 12 uker! Og 27 dager til tidlig ul! Fint å ha noe litt nærmere å telle ned til!
 
49 dager til 12 uker og 24 dager til tidlig UL, det går fremover :)
 
iiiiiik :D jeg er 4 + 4 i følge BV-appen. Dette er SÅ stort! Det er første gangen, og jeg skjønner ingen ting :) Hvor bestiller man tidlig ultralyd? ikke hos legen? Går folk til lege eller jordmor for oppfølging?
 
iiiiiik :D jeg er 4 + 4 i følge BV-appen. Dette er SÅ stort! Det er første gangen, og jeg skjønner ingen ting :) Hvor bestiller man tidlig ultralyd? ikke hos legen? Går folk til lege eller jordmor for oppfølging?

Gratulerer sååå mye :D

Jeg har bestilt tidlig ul gjennom noe som heter ultralydklinikken.

Andre Aleris, volvat og andre private.

Du kan google og se hva som er i nærheten av deg :D

Jeg går til lege og jordmor. Du har vel krav til jordmor i uke 24 eller noe i den duren :)
 
Gratulerer sååå mye :D

Jeg har bestilt tidlig ul gjennom noe som heter ultralydklinikken.

Andre Aleris, volvat og andre private.

Du kan google og se hva som er i nærheten av deg :D

Jeg går til lege og jordmor. Du har vel krav til jordmor i uke 24 eller noe i den duren :)

Tusen takk! Da skal jeg bestille det asap :) Jeg er SÅ glad! og jeg sprekker etter å fortelle om det til hele verden.. men får vel klare å holde meg til 19 november.
 
Tusen takk! Da skal jeg bestille det asap :) Jeg er SÅ glad! og jeg sprekker etter å fortelle om det til hele verden.. men får vel klare å holde meg til 19 november.

Samme her, jeg vil bare rope det ut :) men vi må holde ut! Skal fortelle det til foreldrene våre etter tidlig ul tenkte vi! 52 dager igjen til 18.november og 26 dager til tidlig ul
 
iiiiiik :D jeg er 4 + 4 i følge BV-appen. Dette er SÅ stort! Det er første gangen, og jeg skjønner ingen ting :) Hvor bestiller man tidlig ultralyd? ikke hos legen? Går folk til lege eller jordmor for oppfølging?
Gratulerer :D tidlig ul må du sjekke hvilket tilbud som er nært deg. Det er privat og koster gjerne en del.

Her er det vanlig med kontroll hos lege uke 11-12 for å ta blodprøver og sende henvisning til oul. Deretter jordmor i uke 24 og så annenhver gang lege/jm etter det (hver 4.uke tror jeg).
 
iiiiiik :D jeg er 4 + 4 i følge BV-appen. Dette er SÅ stort! Det er første gangen, og jeg skjønner ingen ting :) Hvor bestiller man tidlig ultralyd? ikke hos legen? Går folk til lege eller jordmor for oppfølging?

Ser du har fått svar på spørsmålene dine, men ville bare si gratulerer :D Vi er også førstegangsgravide.
 
Back
Topp