Nedtelling til uke 12

God ide :) Jeg er 4+1 :)
 
Jeg tenker det spørs hvor dårlig jeg blir og når magen kommer også, var veldig kvalm sist :/

Ja, det er ikke så lett å skjule det da! Søsteren min vet det, jeg sa det til hun sånn 2 timer etter at jeg hadde fått positiv test! Men hun har visst at vi har prøvd også! Tenkte å prøve å holde meg til etter tidlig ul å si det til mamma! Men hun leser meg så bra, så spørs om det går!
 
Ja, det er ikke så lett å skjule det da! Søsteren min vet det, jeg sa det til hun sånn 2 timer etter at jeg hadde fått positiv test! Men hun har visst at vi har prøvd også! Tenkte å prøve å holde meg til etter tidlig ul å si det til mamma! Men hun leser meg så bra, så spørs om det går!

Mamma ringte meg mens jeg enda satt med testen i hånden, begynte å lure på om hun luktet det :p men klarte å la være å si noe ;) er vel bare å holde seg sysselsatt og prøve (haha) og tenke på andre ting :p jeg har sagt det til en venninne, kommer til å være masse med henne, så vi kan snakke om det :p
 
Syns tiden går seint, skulle ønske vi var i uke 12 nå :p
 
Mamma ringte meg mens jeg enda satt med testen i hånden, begynte å lure på om hun luktet det :p men klarte å la være å si noe ;) er vel bare å holde seg sysselsatt og prøve (haha) og tenke på andre ting :p jeg har sagt det til en venninne, kommer til å være masse med henne, så vi kan snakke om det :p

Ja for noen må vi jo snakke med det om tenker jeg ;-) utenom mannen! Men stakkars han om han skal høre på maset mitt hele dagen
 
Fant forresten ut at det er 54 dager igjen til den magiske grensen ;-) av en eller annen grunn høres det mindre ut enn antall uker
 
Teller ned til 15.november. I dag er jeg 4+3 :) har bestilt tidlig ul til 06.11 :) :)
 
Hvilken uke skal du ha ul? Jeg var veldig usikker på når jeg burde ha! Er uke 8 litt tidlig?

Jeg er ganske usikker på det selv, men når jeg var gravid sist ville gyn ha meg inn når jeg var kommet til uke 9. Han mente at 9-11 var perfekt tid for tidlig ul..

Men det var det han mente da, jeg vet ikke. Jeg går i 10+5 og det er kun fordi det er planleggingsdag i bhg den dagen og jeg har spurt om fri ifm det og da slipper jeg spørre om fri noen timer i tillegg :p haha
 
Back
Topp