Nedtelling til uke 12

Ikke før i morgen?
Jeg tror de ringer meg i dag etter kl 14 :)
Det blir første hcg/blodprøve. Skal man ta fler?

Det er ikke noen prosedyre hvor mange hcg prøver enn skal ta. Jeg skal ta en til på onsdag for å sjekke stigningen. Grunnen til det er at jeg har mistet to gangen på rad.

Nå er det ikke lenge før de ringer deg :)

Det er ikke noen prosedyre hvor mange hcg prøver enn skal ta. Jeg skal ta en til på onsdag for å sjekke stigningen. Grunnen til det er at jeg har mistet to gangen på rad.

Nå er det ikke lenge før de ringer deg :)
Okay, da skjønner jeg :)

Hehe, kribler i magen! Gleder meg til de ringer :D

Slitsomt! Blir du veldig kvalm, eller fungerer du?

Idag har jeg vært veldig kvalm! Men er på jobb og fungerer halvveis! Men det er slitsomt å holde masken kjenner jeg! Null matlyst, alt smaker rart og ekkelt! Brakk meg da jeg gikk forbi skolebollene på butikken før idag :-p

Fått svar nå eller? :D
Nei... Trodde jaggu de skulle ringe meg jeg, men så feil kan man ta! Og da jeg ringte dem var det for seint. Så får kontakte dem i morgen da...

Idag har jeg vært veldig kvalm! Men er på jobb og fungerer halvveis! Men det er slitsomt å holde masken kjenner jeg! Null matlyst, alt smaker rart og ekkelt! Brakk meg da jeg gikk forbi skolebollene på butikken før idag :-p

Huff. Får håpe det ikke blir verre i alle fall. Er jo kjedelig å bli sykemeldt så tidlig, men går det ikke, så går det ikke...

5+4, 45 dager igjen til uke 12:)

6+0 i dag og halvveis :)

5+4 i dag, og herlighet hvor sakte dagene snegler seg fremover :| 8 dager til UL *nervøs og spent*

Back
Topp