Nedtelling til uke 12

Så godt det må være og tenke på:) Begynner å hjelpe da.

Absolutt :) Men nå er jeg fristet til å bestille tidlig ul en av de nærmeste ukene for å se om det er liv :)

Spennende med første UL :) Godt å få den så tidlig.
Veldig spennende! "Får" den dessverre ikke, må betale i dyre dommer. Men forrige gang hadde jeg en MA i uke 9. Ike at UL forhindrer en ny MA, men da finner man det i hvert fall ut og slipper å gå i ukesvis og tro alt er i orden.

Veldig spennende! "Får" den dessverre ikke, må betale i dyre dommer. Men forrige gang hadde jeg en MA i uke 9. Ike at UL forhindrer en ny MA, men da finner man det i hvert fall ut og slipper å gå i ukesvis og tro alt er i orden.

Skjønner godt at du føler du må sjekke da. Alt er nok som det skal:)

6+0 i dag :D kanon kvalm, ømme pupper, sovet dårlig om natta(ligger våken i flere timer) har vært hos lege å fått kvalmestillende, skal hente de ut i morgen. Hadde håpt å slippe det, men klarer ikke jobbe med slik kvalme :/

6+0, endelig i uke 7! 16 dager til tidlig ul! Sliter med kvalmen for tiden, har mest lyst å ligge hjemme idag

Liker at du er i uke 7. Kvalmen derimot, den unner jeg ingen

Nei den unner ikke jeg heller noen! Får håpe det går over snart! Føler jeg ikke har lov til å klage, kjenner noen som hadde sånn ekstrem svangerskapskvalme, eller hva det heter! Det er å være kvalm det

4+6 og for 2. dag på rad drømmer jeg om at jeg blør.... Og blir like glad hver gang jeg våkner og skjønner at det er en drøm! :)

5+5 i dag! Enormt trøtt og sliten men forløbig ingen kvalme. Håper jeg slipper unna kvalmen denne gangen også!:D men vi får se.... Den kan fortsatt dukke opp..:p

Nei den unner ikke jeg heller noen! Får håpe det går over snart! Føler jeg ikke har lov til å klage, kjenner noen som hadde sånn ekstrem svangerskapskvalme, eller hva det heter! Det er å være kvalm det

Du har lov til å klage allikevel. Kvalmen er forferdelig uansett. Hyperremesis kan jeg bare ikke forestille meg engang.

Back
Topp