Så godt det må være og tenke påBegynner å hjelpe da.
Absolutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt det må være og tenke påBegynner å hjelpe da.
AbsoluttMen nå er jeg fristet til å bestille tidlig ul en av de nærmeste ukene for å se om det er liv
![]()
Veldig spennende! "Får" den dessverre ikke, må betale i dyre dommer. Men forrige gang hadde jeg en MA i uke 9. Ike at UL forhindrer en ny MA, men da finner man det i hvert fall ut og slipper å gå i ukesvis og tro alt er i orden.Spennende med første ULGodt å få den så tidlig.
Ja, skjønner det. Virker som "alle" tar tidlig UL for tiden.
Veldig spennende! "Får" den dessverre ikke, må betale i dyre dommer. Men forrige gang hadde jeg en MA i uke 9. Ike at UL forhindrer en ny MA, men da finner man det i hvert fall ut og slipper å gå i ukesvis og tro alt er i orden.
Enig, men tenker at det er verdt penga![]()
Er fortsatt spent jegFått noe svar?
Fikk svar for 30 min siden
hcg var på 270 (i går 16 dpo)
6+0, endelig i uke 7! 16 dager til tidlig ul! Sliter med kvalmen for tiden, har mest lyst å ligge hjemme idag
Liker at du er i uke 7. Kvalmen derimot, den unner jeg ingen
Nei den unner ikke jeg heller noen! Får håpe det går over snart! Føler jeg ikke har lov til å klage, kjenner noen som hadde sånn ekstrem svangerskapskvalme, eller hva det heter! Det er å være kvalm det