Nedtelling til uke 12

Uff, hos første mann fant jeg ut at jeg er gravid i uke 10. Helt sjokk. Nå finner jeg det ut i uke 5 og synes det er sjokk og. Ventetiden blir jo mye lengre :D

6+0, endelig i uke 7! 16 dager til tidlig ul! Sliter med kvalmen for tiden, har mest lyst å ligge hjemme idag

Skjønner ikke dette ? Jeg er 6+2 i dag :) er jeg da i uke 7? Er uke 12 når jeg er 11+0? Skjønner ikke noe :o

Skjønner ikke dette ? Jeg er 6+2 i dag :) er jeg da i uke 7? Er uke 12 når jeg er 11+0? Skjønner ikke noe :o
Syns også den der er litt rar! :p
Men det er vel det at det er påbegynt uke 7, men du har 6 fullgåtte uker.. Altså, når du er i din første uke så er du jo 0+, når den første uka er ferdig starter du på den andre uka, men da har du en fullgått uke 1+ :)

Syns også den der er litt rar! :p
Men det er vel det at det er påbegynt uke 7, men du har 6 fullgåtte uker.. Altså, når du er i din første uke så er du jo 0+, når den første uka er ferdig starter du på den andre uka, men da har du en fullgått uke 1+ :)

Okei :) da forstod æ litt mere :) så 12 ukerskontrollen skal taaes når jeg er 11+ ?

6+2 :) fremdeles vilt kvalm.. Lurer veldig på hvordan jeg skal komme meg igjennom dagen på jobb i morgen! :( barnehage..

4+3 Føler jeg skal få mensen hele tiden, men ikke kommet noe så langt iallefall. Kl 14 får jeg svar på HCG prøven som jeg tok igår. Fryktelig spent!

6+0 i dag! Halvveis til uke 12!:D

5 uker i dag! "Bare" 6 uker og 6 dager igjen :p

4+5 idag! Altfor lenge til sier jeg bare!!!

Back
Topp