Nedtelling til uke 12

4+4 her.. De dagene jeg har visst om det har vært vanvittig lange! Kan ikke få sagt mange nok ganger hvor mye jeg gleder meg til 12 uker...

3+3 bare! Lenge igjen å vente til 12 uker ja! Tipper vi komme til å annonsere det litt før da søstra mi bare er en mnd forran meg. Vi har veldig lyst å annonsere det på likt :D

3+3 bare! Lenge igjen å vente til 12 uker ja! Tipper vi komme til å annonsere det litt før da søstra mi bare er en mnd forran meg. Vi har veldig lyst å annonsere det på likt :D

Så kjekt da :-) svigerinnen min er 1,5 måned før meg ca :-) men de har allerede sagt det da, ingen som vet at vi er gravid enda :-)

Så kjekt da :) svigerinnen min er 1,5 måned før meg ca :) men de har allerede sagt det da, ingen som vet at vi er gravid enda :)

Vi var flere venninner hjemme forrige gang jeg var gravid å det var så gøy!! Hadde den beste permisjonstiden. Så gled deg :D

Jeg og søster skulle egentlig ha gått gravide samtidig for 6-7 år siden men det ble ikke sånn. Så veldig gøy at vi får gjøre det nå istedenfor! Har ikke fortalt det til henne enda da! Tenkte å vente bittelitt lenger ;)

Vi var flere venninner hjemme forrige gang jeg var gravid å det var så gøy!! Hadde den beste permisjonstiden. Så gled deg :D

Jeg og søster skulle egentlig ha gått gravide samtidig for 6-7 år siden men det ble ikke sånn. Så veldig gøy at vi får gjøre det nå istedenfor! Har ikke fortalt det til henne enda da! Tenkte å vente bittelitt lenger ;)

Min svigerinne bor i danmark, så får ikke vært så mye med de dessverre! Jeg kjenner faktisk ingen andre som er gravid og ingen i vår vennekrets har barn, så håper jeg kan møte noen på barselgrupper eller noe :-)

Min svigerinne bor i danmark, så får ikke vært så mye med de dessverre! Jeg kjenner faktisk ingen andre som er gravid og ingen i vår vennekrets har barn, så håper jeg kan møte noen på barselgrupper eller noe :)

Åja hehe, da var det litt vanskelig :)

Men nå er det jo tidlig, plutselig dukker den ene etter den andre opp med mage ;)

Slik var det for meg. Jeg trodde jeg skulle måtte gå alene, men plutselig var vi 5 som skulle ha i løpet av 2,5mnd!

Åja hehe, da var det litt vanskelig :)

Men nå er det jo tidlig, plutselig dukker den ene etter den andre opp med mage ;)

Slik var det for meg. Jeg trodde jeg skulle måtte gå alene, men plutselig var vi 5 som skulle ha i løpet av 2,5mnd!

Så kjekt da :-) jeg tviler veldig sterkt på at noen jeg kjenner blir gravid, men lov å håpe :-) har en mann som jobber offshore, så han er jo hjemme når han er fri, så da skal vi finne på mye gøy!

4+5 her.. dagene går I sneglefart!

Back
Topp