4+6, 5 fullgåtte uker
rart å tenke at jeg bare har visst om dette i ca en uke!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4+4 her.. De dagene jeg har visst om det har vært vanvittig lange! Kan ikke få sagt mange nok ganger hvor mye jeg gleder meg til 12 uker...
Samme her!! Håper tiden går fort frem til midten av november
3+3 bare! Lenge igjen å vente til 12 uker ja! Tipper vi komme til å annonsere det litt før da søstra mi bare er en mnd forran meg. Vi har veldig lyst å annonsere det på likt![]()
Så kjekt dasvigerinnen min er 1,5 måned før meg ca
men de har allerede sagt det da, ingen som vet at vi er gravid enda
![]()
Vi var flere venninner hjemme forrige gang jeg var gravid å det var så gøy!! Hadde den beste permisjonstiden. Så gled deg![]()
Jeg og søster skulle egentlig ha gått gravide samtidig for 6-7 år siden men det ble ikke sånn. Så veldig gøy at vi får gjøre det nå istedenfor! Har ikke fortalt det til henne enda da! Tenkte å vente bittelitt lenger![]()
Min svigerinne bor i danmark, så får ikke vært så mye med de dessverre! Jeg kjenner faktisk ingen andre som er gravid og ingen i vår vennekrets har barn, så håper jeg kan møte noen på barselgrupper eller noe![]()
Åja hehe, da var det litt vanskelig
Men nå er det jo tidlig, plutselig dukker den ene etter den andre opp med mage
Slik var det for meg. Jeg trodde jeg skulle måtte gå alene, men plutselig var vi 5 som skulle ha i løpet av 2,5mnd!
Så kjekt dajeg tviler veldig sterkt på at noen jeg kjenner blir gravid, men lov å håpe
har en mann som jobber offshore, så han er jo hjemme når han er fri, så da skal vi finne på mye gøy!