Nedtelling til TUL

17 dager, og veldig spent på hvor langt jeg er kommet da! Også som sist er det jo spennende å se om det faktisk er noe der inne :)

4

3 (fikk nettopp påminnelse på sms!)

2!

Jeg skal på TUL om 2 dager på sykehuset, da er jeg 12+4. har lest litt på nett at noen kan se kjønnet allerede da, noen som har erfaringer? Sykehuset har jo som regel ikke like bra bilde som privat, slik jeg erfarte det sist svangerskap hvertfall :)

Jeg skal på TUL om 2 dager på sykehuset, da er jeg 12+4. har lest litt på nett at noen kan se kjønnet allerede da, noen som har erfaringer? Sykehuset har jo som regel ikke like bra bilde som privat, slik jeg erfarte det sist svangerskap hvertfall :)

Tja. Vi var på TUL i uke.. 9 elns, sist gang. Da fikk vi vite at han mente det var ei jente. Det var det også.
Men, altså. Det er 50/50, liksom. Jeg hadde ikke stolt på det før OUL, uansett.
På tidlig UL på sykehuset i uke 12/13 tror jeg ikke de vil si noe i det hele tatt ser jeg for meg.

PS: det er veldig stor forskjell på utstyret på sykehuset, så vidt jeg har erfart. Jeg var på ekstra UL. i uke 28 (ca) pga medisinske indikasjoner. Da kom jeg inn på et annet rom en OUL-rommet, og damen som undersøkte unnskyldte at kvaliteten var dårligere på dette rommet enn på det andre rommet - men det var uansett en "ekstra undersøkelse" som i all hovedsak gikk ut på å sjekke veksten - og ikke få med alle detaljene som trengtes på OUL. :)

Oooog, til hovedspm i tråden: 1 uke igjen nå. :) :)

16 dager til TUL/NIPT. Litt lei meg fordi jeg må gå på den alene, ettersom mannen jobber.

Back
Topp