Nedtelling til TUL

Rett over 22 timer!

Tja. Vi var på TUL i uke.. 9 elns, sist gang. Da fikk vi vite at han mente det var ei jente. Det var det også.
Men, altså. Det er 50/50, liksom. Jeg hadde ikke stolt på det før OUL, uansett.
På tidlig UL på sykehuset i uke 12/13 tror jeg ikke de vil si noe i det hele tatt ser jeg for meg.

PS: det er veldig stor forskjell på utstyret på sykehuset, så vidt jeg har erfart. Jeg var på ekstra UL. i uke 28 (ca) pga medisinske indikasjoner. Da kom jeg inn på et annet rom en OUL-rommet, og damen som undersøkte unnskyldte at kvaliteten var dårligere på dette rommet enn på det andre rommet - men det var uansett en "ekstra undersøkelse" som i all hovedsak gikk ut på å sjekke veksten - og ikke få med alle detaljene som trengtes på OUL. :)

Oooog, til hovedspm i tråden: 1 uke igjen nå. :) :)
Ok, takk for svar :-) Det er som du sier, det er ikke sikkert de vil si noe om kjønnet så tidlig. Blir spennende å se, håper det er en frisk og fin baby <3

Altfor lenge til ordinær tul. Vil være 13 uker når jeg har time...og det er over 5 uker til så jeg har bestilt privat nå om 1 uke sånn jeg får sett at det står bra til ... klarer ikke vente helt til november

Litt over en time!

24 dager

15 dager til offentlig TUL. Akkurat nå kjennes det alt for lenge til, for det kjennes plutselig ikke "på ekte" at jeg er gravid. Men jeg har jo allerede hatt to TUL, så det føles litt overdrevet å betale for en til.

Var på TUL i uke 8+1, (for å fastsette hvor langt jeg var på vei)
Venter på ny time for den i uke 12.
Dem e så treig til å sende, ba om time i uke 42 (da er jeg 12+3-4-5) siden vi skal bort i høstferien :)

15 dager (og to timer).. prøvde å få flytta på timen i dag så mannen kunne være med, men det gikk ikke. Skal til fostermedisinsk spesialistlege, og det var ikke bare-bare å flytte på den, for å si det sånn. Stakkars hun på telefonen prøvde virkelig, og var skikkelig lei seg for at det ikke gikk. Men men, skal vel alltids klare det alene. Får håpe alt ser bra ut.

Back
Topp