3 dager igjen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk veldig fint! En aktiv liten krabatHvordan gikk det?![]()
Ble satt en dag frem, som gir termin 31.mars. Men utgjør ikke så mye, blir garantert april uansett som førstegangsfødende.Vil du dele bilde?Det gikk veldig fint! En aktiv liten krabatBle satt en dag frem, som gir termin 31.mars. Men utgjør ikke så mye, blir garantert april uansett som førstegangsfødende.
La det under «våre ultralydbilder»Vil du dele bilde?er så spent på hvordan det ser ut inni der så langt som vi er
Ingen garantier for det altså! Jeg var sikker på jeg skulle gå til over nyttår med termin 28. desember. Men jaggu dukka ikke lillebøll opp på termindatoen.Det gikk veldig fint! En aktiv liten krabatBle satt en dag frem, som gir termin 31.mars. Men utgjør ikke så mye, blir garantert april uansett som førstegangsfødende.

Hihi, ikke mange som føder på termin! Har bare tenkt at jeg sikkert går over siden «alle» førstegangsfødende gjør detIngen garantier for det altså! Jeg var sikker på jeg skulle gå til over nyttår med termin 28. desember. Men jaggu dukka ikke lillebøll opp på termindatoen.![]()
Selv ble jeg født en uke før tiden, var mammas første.Jeg fikk min første 35+6Hihi, ikke mange som føder på termin! Har bare tenkt at jeg sikkert går over siden «alle» førstegangsfødende gjør detSelv ble jeg født en uke før tiden, var mammas første.
Jeg forberedte meg mentalt på Max overtid (i alle fall fram til jeg valgte å gå for vaginal fødsel med seteleie, da hadde jeg avtale om å diskutere igangsetting 40+4), så ville gjort det uansett som førstegangs. Var i skamgod form helt fram til fødsel, vasket dusjen med tannbørste 39+5 og lagde full julemiddag 39+6, så jeg kunne fint gått gravid leeenge. Håper jeg kan lage påskelam uten noe problem nå.Hihi, ikke mange som føder på termin! Har bare tenkt at jeg sikkert går over siden «alle» førstegangsfødende gjør detSelv ble jeg født en uke før tiden, var mammas første.

Heldig du som var i så god form! Håper det gjelder denne gangen ogJeg forberedte meg mentalt på Max overtid (i alle fall fram til jeg valgte å gå for vaginal fødsel med seteleie, da hadde jeg avtale om å diskutere igangsetting 40+4), så ville gjort det uansett som førstegangs. Var i skamgod form helt fram til fødsel, vasket dusjen med tannbørste 39+5 og lagde full julemiddag 39+6, så jeg kunne fint gått gravid leeenge. Håper jeg kan lage påskelam uten noe problem nå.![]()
Men tror nok jeg blir å innstille meg på masse overtid, så får man heller bli positivt overrasket!
Samme herImorgen!
Ikke sikkert! Jeg fikk min første 8 dager før tida. Ble SÅ overraska, for "alle" i min familie går over tida. Moren min er født 5 uker etter termin! Jeg var så stressa, for hadde termin 10. januar, og ville sååå gjerne at baby ble født i januar ikke desember. Ble rimelig stressa da riene starta 31. des, men hun kom ikke før 2. januar, heheDet gikk veldig fint! En aktiv liten krabatBle satt en dag frem, som gir termin 31.mars. Men utgjør ikke så mye, blir garantert april uansett som førstegangsfødende.
Tiden flyr