Nedtelling til TUL

2

Åh, jeg er så spent på hva jeg blir målt til på TUL jeg! Appene/kalkulatorene varierer mellom 25-27 april, men jeg regner 27 i tellinga her. Veldig digg om jeg blir satt et par dager frem- da blir det fine hopp på sannsynligheten for å ikke miste og sånn, hehe.

Fikk henvisningen til offentlig tul opp på helsenorge nå, er så spent på når jeg får time :D håpe det er i uke 12+ noe

Har ei venninne som hadde tilgang på ultralydapparat, så fikk sett ett lite blinkende hjerte i dag 6+4❤️ Var veldig fint siden jeg har så få symptomer.

Fikk henvisningen til offentlig tul opp på helsenorge nå, er så spent på når jeg får time :D håpe det er i uke 12+ noe
Gikk veldig fort for meg fra henvisningen var sendt til jeg fikk tildelt time på Unn :D Fikk ikke noe melding om det, men fulgte med på helsenorge under pasientjournal, og der dukket det opp brev om tildelt time. Samme som jeg fikk i posten en uke etterpå.

Gikk veldig fort for meg fra henvisningen var sendt til jeg fikk tildelt time på Unn :D Fikk ikke noe melding om det, men fulgte med på helsenorge under pasientjournal, og der dukket det opp brev om tildelt time. Samme som jeg fikk i posten en uke etterpå.
Hærlig! Henvisningen er sendt til Tromsø, men siden jeg bor midt mellom alle 3 UNN'ene - så syns jeg jordmor sa at jeg får time tildelt i Harstad. Satser på at det går like fort :) Fødte i Tromsø sist, men hadde ingen ul der :)

Der er det en liten baby på 2,5 cm med hjerteslag ❤️❤️❤️ Alt så fint ut, fant embryo og plommesekk med engang og ett bankende hjerte. Legen ville ikke utsette embryo for strålingen for å høre hjerteslagene, men vi fikk se det! Jeg er overlykkelig etter en exu ❤️
Ååå, så flott! Godt å høre at alt var bra. Og fint for meg å se at det ikke bare er jeg som gruer meg. Jeg skal i morgen, og ble først kjempeglad, men så ble jeg kjempebekymret...

Back
Topp