28 dager, bare 4 uker igjen. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Lykke tilI dag!![]()
Gikk veldig fort for meg fra henvisningen var sendt til jeg fikk tildelt time på UnnFikk henvisningen til offentlig tul opp på helsenorge nå, er så spent på når jeg får timehåpe det er i uke 12+ noe
Fikk forøvrig TUL når jeg er i uke 13+0 og OUL 18+2Fikk henvisningen til offentlig tul opp på helsenorge nå, er så spent på når jeg får timehåpe det er i uke 12+ noe

Hærlig! Henvisningen er sendt til Tromsø, men siden jeg bor midt mellom alle 3 UNN'ene - så syns jeg jordmor sa at jeg får time tildelt i Harstad. Satser på at det går like fortGikk veldig fort for meg fra henvisningen var sendt til jeg fikk tildelt time på UnnFikk ikke noe melding om det, men fulgte med på helsenorge under pasientjournal, og der dukket det opp brev om tildelt time. Samme som jeg fikk i posten en uke etterpå.
Ååå, så flott! Godt å høre at alt var bra. Og fint for meg å se at det ikke bare er jeg som gruer meg. Jeg skal i morgen, og ble først kjempeglad, men så ble jeg kjempebekymret...Der er det en liten baby på 2,5 cm med hjerteslagAlt så fint ut, fant embryo og plommesekk med engang og ett bankende hjerte. Legen ville ikke utsette embryo for strålingen for å høre hjerteslagene, men vi fikk se det! Jeg er overlykkelig etter en exu
![]()
Krysser fingre og tær for degI dag!![]()