Nedtelling til TUL

Spent på om du er fornøyd med opplevelsen der! Altfor lenge til jeg skal :p
Hun var veldig hyggelig! :D Hun målte meg til akkurat det jeg trodde jeg var! Og hun sa at alle skal få TUL fra september, så at jeg bare måtte få lege eller jordmor til å henvise
1.2.276.0.26.1.1.1.2.2022.272.52074.7798517.92012544.jpg

Ååå. Så bra :Heartred Jeg får «heldigvis» uansett, men bra at det er igang i Bergen og nå! Fin liten spire:Heartred
Ja hun sa de sitter klar på KK nå! Jordmor skulle ringe meg på fredag, kanskje jeg får vite om jeg kan få allerede da, hvis ikke så hører jeg med fastlegen om en uke

Ja hun sa de sitter klar på KK nå! Jordmor skulle ringe meg på fredag, kanskje jeg får vite om jeg kan få allerede da, hvis ikke så hører jeg med fastlegen om en uke
Min lege skulle sende henvisning i dag, men han hadde aldri gjort det før, så er spent på om han har fått det til.. skal vel dukke opp under henvisninger på HelseNorge?

Min lege skulle sende henvisning i dag, men han hadde aldri gjort det før, så er spent på om han har fått det til.. skal vel dukke opp under henvisninger på HelseNorge?
Da får vi se :joyful:

Fastlegen min sendte henvisning til tul. Hun var noe usikker på om de var kommet igang med den nye ordningen. Men fikk time til tul i uke 12.
Skal dog på en privat tul om 2 dager, er da 7+1.

7 dager

Back
Topp