Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå. Så braHun var veldig hyggelig!Hun målte meg til akkurat det jeg trodde jeg var! Og hun sa at alle skal få TUL fra september, så at jeg bare måtte få lege eller jordmor til å henvise
Vis vedlegget 387359
Jeg får «heldigvis» uansett, men bra at det er igang i Bergen og nå! Fin liten spire
Helledussen!!Hun var veldig hyggelig!Hun målte meg til akkurat det jeg trodde jeg var! Og hun sa at alle skal få TUL fra september, så at jeg bare måtte få lege eller jordmor til å henvise
Vis vedlegget 387359
Ja hun sa de sitter klar på KK nå! Jordmor skulle ringe meg på fredag, kanskje jeg får vite om jeg kan få allerede da, hvis ikke så hører jeg med fastlegen om en ukeÅåå. Så braJeg får «heldigvis» uansett, men bra at det er igang i Bergen og nå! Fin liten spire
![]()
Min lege skulle sende henvisning i dag, men han hadde aldri gjort det før, så er spent på om han har fått det til.. skal vel dukke opp under henvisninger på HelseNorge?Ja hun sa de sitter klar på KK nå! Jordmor skulle ringe meg på fredag, kanskje jeg får vite om jeg kan få allerede da, hvis ikke så hører jeg med fastlegen om en uke
Da får vi seMin lege skulle sende henvisning i dag, men han hadde aldri gjort det før, så er spent på om han har fått det til.. skal vel dukke opp under henvisninger på HelseNorge?