Nedtelling til TUL

Ja, jeg har hatt en SA en MA og kjemisk. Så orker ikke å vente hvis det skulle være noe. Skal på 6 og 8 ukers kontroll, så blir det vanlig etter det. Sikkert NIPT siden jeg er 37.
Bestilt en ultralyd til uke 8 selv. Men det er kun hos jordmor med ultralydkompetanse. Skal på vanlig kontroll hos offentlig jordmor 6+5. Tror ikke hun har ultralydapparat.
 
Bestilt en ultralyd til uke 8 selv. Men det er kun hos jordmor med ultralydkompetanse. Skal på vanlig kontroll hos offentlig jordmor 6+5. Tror ikke hun har ultralydapparat.
Vanlig jordmor har som regel ikke det, isåfall veldig enkelt utstyr(def ikke for innvendig ul). Uke 8 er nok mye mer spennende.
 
I dag bestilte jeg TUL hos Lundring på Jessheim når jeg er 12+5, så vi får gjort en god sjekk og forhåpentligvis sett kjønn.

Pga diabetes får jeg tidlig oppfølging på sykehus, så jeg regner med jeg får en TUL rundt uke 7-8 bare for å konstantere liv og se antall foster :D
 
23 dager til privat tul. Spent om jeg får time før dette på sykehuset, venter i spenning på innkalling :D
 
22 dager:love7
 
Back
Topp