Nedtelling til TUL

26 dager!
 
4 dager!!! Vi har fått korona nå, vært syke i et par dager, så håper jeg er friskmeldt til ultralyden på tirsdag :smiley-angelic001 Blir jo litt ekstra stressa og bekymret over korona så tidlig i graviditeten, er 6+5 i dag, måtte lille spiren komme seg godt gjennom det:Heartred
 
4 dager!!! Vi har fått korona nå, vært syke i et par dager, så håper jeg er friskmeldt til ultralyden på tirsdag :smiley-angelic001 Blir jo litt ekstra stressa og bekymret over korona så tidlig i graviditeten, er 6+5 i dag, måtte lille spiren komme seg godt gjennom det:Heartred
Jeg testa positivt for korona og graviditet samme uka, og hittil ser det ut som det har gått helt fint :) skal på ultralyd på torsdag :D
 
4 dager!!! Vi har fått korona nå, vært syke i et par dager, så håper jeg er friskmeldt til ultralyden på tirsdag :smiley-angelic001 Blir jo litt ekstra stressa og bekymret over korona så tidlig i graviditeten, er 6+5 i dag, måtte lille spiren komme seg godt gjennom det:Heartred
Vi er flere som hatt korona allerede, så tenker det går fint jeg. <3
 
Fikk telefon fra sykehuset i dag, og jeg blir innkalt innen 4 uker da jeg går på støttemedisiner. Så vet ikke om jeg da bare skal avbestille den private jeg har bestilt, siden jeg får tettere oppfølging der. Jo mer penger jeg sparer, kanskje bedre :wacky:
 
Ja, jeg håper iallefall det. Vet ikke sikkert enda altså. Men forrige svangerskap fikk jeg det første kontroll rundt uke 6/7
Heldig du. Har fastlegen din eget apparat eller er det noe ekstra?
 
Back
Topp