Nedtelling til TUL

Tusen takk for oppklaring! Det gir jo veldig mening:)
Ja,regner med at disse som kan det ser på utvikling og mål sammen. Ser du hjerteslag vet man jo at det er over den og den uken og ser man den og den formen vet man jo at den er så og så utviklet.
 
19 dager og altfor lenge til:sorry: 7+4:Heartpink

Ved mitt første svangerskap bestilte jeg for tidlig, så skal være mer tålmodig denne gangen.
 
Hvor tidlig var du på TUL på ditt første svangerskap? :love2

6+0
Jeg var så engstelig og klarte ikke å vente:bag: Ble glad bare av å få bekreftet at det var noe der, men fikk ikke høre hjertelyd. MA i uke 11, hvor jeg fikk beskjed om at jeg hadde mistet i uke syv.

Ved sist graviditet hadde jeg TUL i uke 8 og fikk høre hjerteslagene:Heartblue
 
6+0
Jeg var så engstelig og klarte ikke å vente:bag: Ble glad bare av å få bekreftet at det var noe der, men fikk ikke høre hjertelyd. MA i uke 11, hvor jeg fikk beskjed om at jeg hadde mistet i uke syv.

Ved sist graviditet hadde jeg TUL i uke 8 og fikk høre hjerteslagene:Heartblue


Uff, det må ha vært grusomt.:( Da håper jeg inderlig jeg får høre hjertelyd om 3 dager:Heartred (6+3) var gyno som bare satte meg opp den dagen spurte ikke om noe spesifikk uke... Så håper han har kontroll :p
 
Uff, det må ha vært grusomt.:( Da håper jeg inderlig jeg får høre hjertelyd om 3 dager:Heartred (6+3) var gyno som bare satte meg opp den dagen spurte ikke om noe spesifikk uke... Så håper han har kontroll :p


Da har gyno sikkert kontroll:HeartredJeg vet ikke hvor den magiske grensen går. Der jeg tar ultralydene mine(privat), går det ikke an å bestille før i uke 7.

Takk, ja merker jeg er mer redd for MA enn SA så derfor jeg tar TUL, sånn at jeg i alle fall vet sånn inni mellom hvordan det går med knøttet. :Heartpink Føler på at det er en jente og håper hun holder seg godt fast:p
 
Da har gyno sikkert kontroll:HeartredJeg vet ikke hvor den magiske grensen går. Der jeg tar ultralydene mine(privat), går det ikke an å bestille før i uke 7.

Takk, ja merker jeg er mer redd for MA enn SA så derfor jeg tar TUL, sånn at jeg i alle fall vet sånn inni mellom hvordan det går med knøttet. :Heartpink Føler på at det er en jente og håper hun holder seg godt fast:p

Det skjønner jeg godt, med den opplevelsen du hadde:Heartred
Har også en rar følelse på at det er en jente, men sikkert fordi jeg et lite håp om det! hehe :hilarious: Vi får satse på at de klamrer seg fast ja :dummy1::Heartred
 
Takk det er mange av oss og dessverre flere som går igjennom en SA/MA flere ganger. Har tenkt litt på det etter at jeg gikk inn i dette forumet, at her ser vi virkelig hvor vanlig det er. Her er menneskene bak statistikken. :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Jeg og håper på en jente, så er muuulig jeg er bittelitt påvirket av det:hilarious:
 
29 dager til!
 
Back
Topp