Nedtelling til TUL

Har ikke bestilt enda, men hadde vært kult å rekke en før påske. Jeg er jo bare såvidt over grensa til evt hjerteslag da.
 
Fikk innkalling til offentlig tul i dag :)
 
Har bestilt tul 5. April, men er bare 6+3 da... Er dette for tidlig til å se hjerteaksjon?
 
Har bestilt tul 5. April, men er bare 6+3 da... Er dette for tidlig til å se hjerteaksjon?
Jeg skal på tirsdag. Da er jeg 6+2. :happy::Heartred
Ser inne på Facebook gruppa vår Termin i november at fler har lagt ut bilder fra TUL i uke 6 og sett både hjertebank og en liten klump:love7:notworthy
OM vi to ikke skulle sett så mye så kan vi også være kortete påvei. Så prøve evt å ikke stresse om det er mindre der. :Heartred
 
Jeg skal på tirsdag. Da er jeg 6+2. :happy::Heartred
Ser inne på Facebook gruppa vår Termin i november at fler har lagt ut bilder fra TUL i uke 6 og sett både hjertebank og en liten klump:love7:notworthy
OM vi to ikke skulle sett så mye så kan vi også være kortete påvei. Så prøve evt å ikke stresse om det er mindre der. :Heartred
Så spennende :smiley-bounce012 da satser jeg på at det er "seint" nok til at vi begge får sett hjertebank :love7 blir spennende med deg på tirsdag :love017
 
Så spennende :smiley-bounce012 da satser jeg på at det er "seint" nok til at vi begge får sett hjertebank :love7 blir spennende med deg på tirsdag :love017
Det satser jeg også på:happy::Heartred
Krysser fingrene for oss begge!
Jeg tror det er forskjell på ultralyd utstyr også jeg altså, så alle kan kanskje ikke se noe fra 5-6 uker mens andre kan. :love7
Prøve å roe ned nerva frem til tirsdag. I verstefall er jeg kortere påvei. Viktigste er at det blir sett «noe» liksom. :notworthy Ganske sikker på når eggløsning var:Heartred

Tusentakk forresten :happy:
 
18!
 
Back
Topp