Nedtelling til TUL

Om det er en spesiell grunn til TUL så kan du få det gjennom fastlegen. Sist hadde jeg blødning og så lav stigning av hormonnivåene, fikk da TUL i uke 8. Alle som fyller 35 før termin får tilbud om TUL.

Jeg skal til privat TUL denne gangen og der jeg skal, koster det 990 kr.

:happy:
 
Hei! Hva betaler man for TUL? Kan man få det gjennom fastlegen eller må man henvende seg til privat klinikk? ☺️
Provat koster det et sted mellom 1000 og 2000. Du kan få det gjennom fastlege. Jeg fikk tul i forrige graviditet fordi jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei.
Får tul nå i uke 12 fordi alle har rett på det om sykehuset har kapasitet. (De over 35 skal ha, jeg er 34 så bare heldig med kapasiteten). Men kjøper privat tul i uke 8/9 for å være sikker på liv
 
15!!xsmile9
 
Når er det vanlig å ta med partner? Så på innkalling til OUL at det stod at partner gjerne kunne være med, men aner ikke hva som gjelder eller er vanlig på TUL.
 
Når er det vanlig å ta med partner? Så på innkalling til OUL at det stod at partner gjerne kunne være med, men aner ikke hva som gjelder eller er vanlig på TUL.
Jeg hadde med partner på TUL når jeg var 7+4, det var jeg veldig glad for da vi fikk beskjed om at babyen måler mindre enn forventet (ivf-baby, vet akkurat hvor langt jeg skal være). Det ble jo et skikkelig slag i trynet når legen sa; her må vi ta en ny undersøkelse om 2 uker, for nå kan jeg ikke bekrefte om det er en normal graviditet. Da var det veldig godt å ha mannen med, og han skal få være med på alle andre ultralyder også
 
Når er det vanlig å ta med partner? Så på innkalling til OUL at det stod at partner gjerne kunne være med, men aner ikke hva som gjelder eller er vanlig på TUL.

Mannen min skal absolutt være med på de ultralydene jeg skal på, uansett hvor mange ganger det blir :happy:
 
Back
Topp