Nedtelling til TUL

Når er det vanlig å ta med partner? Så på innkalling til OUL at det stod at partner gjerne kunne være med, men aner ikke hva som gjelder eller er vanlig på TUL.
Han skal være med på første tul og oul. Den andre tul er veldig avhengig av om han har mulighet til fri fra jobb
 
Når er det vanlig å ta med partner? Så på innkalling til OUL at det stod at partner gjerne kunne være med, men aner ikke hva som gjelder eller er vanlig på TUL.
Var veldig fint å ha med partner på TUL. Han ble også veldig rørt, og tror det ble mer virkelig for han at vi faktisk er gravide. Han kjenner jo ikke det på kroppen på samme måte som meg. Var ett kjempe fint øyeblikk å dele sammen :love7
 
14 dager! Jeg ønsker å ha med mannen på alle. Først TUL om 2 uker, så fosterdiagnostikk 02.mai og så på OUL. Veldig fin trygghet for meg.
 
Da ble det en tidlig ultralyd på oss likevel, den 7, så da er det 15 dager med venting :happy: Skal møte en del familie i påsken som det hadde vært hyggelig å dele nyheten med, men vil gjerne se at alt står bra til før vi sier det til så mange! Sambo vil være med på alle kontroller og undersøkelser, første gang for han også, så vi er nok spente begge to :shy:
 
Takk for mange svar ang når man tar med partner. Jeg har gått alene på alt hittil, trodde det var sånn det måtte være. Hadde vært hyggelig å ha med partner, kanskje han får bli med på neste ukes TUL :)
 
Er så spent på i morgen! For min del handler timen mest om å telle antall hjerter da jeg har tvillinger frafør :hilarious: Magen kommer så fort, veldig flashback til tvillinggraviditeten, så nå ser jeg jo for meg at de er tre der inne :hilarious::hilarious: Jeg må bare vite antall! :dummy::dummy1::dummy:
 
Det ble ikke i dag likevel pga syk gynekolog:shifty:
Så må smøre meg med tålmodighet i to dager til, fikk time lørdag morgen
 
13!
 
15 dager til ❤️
 
Back
Topp