Nedtelling til TUL

Jeg får via privat pga kjennskap og så skal jeg få via sykehuset pga kromosomavvik sist
Da er det jo veldig greit å følge nøye med! Håper denne er frisk som en fisk:Heartred

Jeg får pga episoder med blødninger i forrige svangerskap og pga jeg er slankeoperert for 3 år siden :)

skjønner! Håper du slipper det i dette svangerskapet!:notworthy
Jeg har en fastlege med ultralyd. Veldig greit :)
Så er jeg sykemeldt pga kvalme, så da blir jeg fulgt opp.
Så praktisk med UL hos fastlegen! Håper kvalmen gir seg fort, føler med deg, den har meldt sin ankomst her og:sick009

23 dager til privat tul :nailbiting: klarer ikke å vente så lenge :wacky: blitt henvist til tul av fastlege og, så spent om jeg får time før 7.oktober.

Fikk time til TUL 11+1. 22oktober! Fy fader så lenge å vente. Vurderer time privat først. :( Håper bare alt er som det skal. Vet ikke om jeg ønsker 1 eller 2 inni der

2 dager igjen!

Var på ultralyd i dag, trodde jeg var 10+3 men satt tilbake til 7+2. Veldig godt å se lille i dag :)

2, snaaaart bare 1 dag igjen!!

Ja!!! Dagen i morgen blir supertravel, så rekker ikke å sette meg ned før ut på kvelden. Plutselig er UL-dagen her♥️
Weee, nå nærmer det seg faktisk med stormskritt!!:love7:notworthy

I morgen ❤️❤️❤️❤️❤️

Fikk time til TUL 11+1. 22oktober! Fy fader så lenge å vente. Vurderer time privat først. :( Håper bare alt er som det skal. Vet ikke om jeg ønsker 1 eller 2 inni der
Det var en stund til ja :/ Fordel med å ha kommet så langt er å få se litt mer enn en liten klump. Jeg har selv bestilt to TUL i uke 6 og uke 10 (men tror jeg flytter den siste om alt ser bra ut på den første) fordi jeg vil først se et hjerte og omtrentlig riktig størrelse og på den andre for å se at alt ser normalt ut fremdeles når ting skal begynne å komme litt mer på plass :)

1 uke og 4 uker +1 dag

Når bestilte dere TUL? Dvs. hvor langt på vei var dere når dere bestilte timen?
Dette er min første graviditet, så jeg aner ikke hva jeg gjør eller når jeg skal gjøre ting :p

Dette er min første graviditet, så jeg aner ikke hva jeg gjør eller når jeg skal gjøre ting :p
Jeg bestilte når jeg var i uke 4+ noe denne gangen. Sist gang gjorde jeg det litt senere uke 6-7, men bestilte et par uker frem i tid :) ingenting i veien for å bestille for uke 12 allered enå, da er det i hvertfall ledig time

Jeg bestilte time når jeg var 4 uker på vei og bestilte da time til jeg var 7+0 på vei :) anbefaler å vente til ca uke 7 om mulig :)

Back
Topp