Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk helsekort på tirsdag, skal ikke på TUL før den 21Har dere fått helsekort før tidlig ul? Jeg har tidlig ul før første legetime, vet ikke om det gjør noe? 3 laaaaange uker igjen![]()

men om noe skulle være galt uten at kroppen rydder opp er jeg glad for sjansen til å finne det ut tidligere.Så kjedeligÆsj fikk nettopp tlf fra sykehuset at de måtte utsette timen fra 13 til 16 sept… ikke mange dager, men kjedelig når jeg allerede har ventet så lenge![]()

Samme skjedde med meg, jeg trodde jeg var 6 uker, men ble satt tilbake til 5 uker. Så kunne ikke se noe hjerteslag.. han sa hadde jeg kommet 3-4 dager etter så kunne vi muligens sett det.Jeg tok tidlig ultralyd for 2 dager siden, men ble ikke beroliget siden det var for tidlig å se hjertet slå (6+4 ca).. skal tilbake om 10 dager. men angrer litt på at jeg i det hele tatt gjorde det såå tidlig..
kanskje jeg er litt kortere på vei enn jeg trodde..
Samme skjedde med meg, jeg trodde jeg var 6 uker, men ble satt tilbake til 5 uker. Så kunne ikke se noe hjerteslag.. han sa hadde jeg kommet 3-4 dager etter så kunne vi muligens sett det.