Jaa er veldig veldig spentspennende, men forstår bekymringen! Tenker også sånn. Utrolig skummelt om man ikke ser noe (er kortere på vei).. men TENK så deilig å få sett et bankende hjerte! Lykke til, håper du går lettet ut derfra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa er veldig veldig spentspennende, men forstår bekymringen! Tenker også sånn. Utrolig skummelt om man ikke ser noe (er kortere på vei).. men TENK så deilig å få sett et bankende hjerte! Lykke til, håper du går lettet ut derfra!
Innvendig ja! Tror du det? Jeg har hatt innvendig ultralyd på sykehus og privatTok du innvendig da? Skal på ultralydklinikken og de har bare utvendig tror jeg..
Får du ultralyden gratis? Vis det så hadde jeg dratt, er det for tidlig så får du ny timeSåpass tidlig ja. Men jeg er jo 5+6 i morgen, og leser overalt på nettet at bare få dager utgjør stor forskjell![]()

Har alltid tatt utvendig hos han, men da har jeg vært over 9 uker. Så muligens det blir innvendig nå. Aldri gjort det før. Er ikke det litt ubehagelig??Innvendig ja! Tror du det? Jeg har hatt innvendig ultralyd på sykehus og privat![]()
Tatt innvendig ultralyd 4 ganger i 2 tidligere svangerskap, uke 6+1, 8+1, 11+3 og 11+5, så her tar dem innvendig helt til uke 12Har alltid tatt utvendig hos han, men da har jeg vært over 9 uker. Så muligens det blir innvendig nå. Aldri gjort det før. Er ikke det litt ubehagelig??

Jeg føler det er en evighet tilskal privat, men har fått sendt henvisning til sykehuset også, og er lovet time UL rundt uke 8 og 12. Kommer også til å be om NiPT, siden Kub ikke kan avdekke triploid som jeg hadde sist.. så håper de er med på det.
Så håper jeg får time til sykehuset også snart
ville ringt fastlegen og fått hen til å henvise deg, det kan jo være litt travelt på sykehuset og da er det bedre å sende inn tidlig enn for sent![]()
Man kan ta det fra rundt 10uker trodde jegNår det gjelder NIPtesten når må man ta det innen igjen?
Man kan ta det fra rundt 10uker trodde jegvet ikke om det er begrensning for når den kan tas..
Det må gjøres innen en viss uke. Er ikke så lenge siden jeg tok den,men husker jo ikke. Får Google da
Ja det kan jeg tenke megTatt innvendig ultralyd 4 ganger i 2 tidligere svangerskap, uke 6+1, 8+1, 11+3 og 11+5, så her tar dem innvendig helt til uke 12de to tidligste var på sykehuset, de to andre var på privatklinikk, ikke ubehagelig, eneste som kan være ubehagelig er å spre bena for fremmede
![]()

Ja, vi fikk se hjerteslag og plommesekken, og en bitte bitte liten klump som var den lilleJa det kan jeg tenke meghva kunne dere se på ultralyd 6+1? Fikk du se hjerteslag?
![]()

Hvordan gikk det?Jeg skal idag halv 10!! Så sykt nervøs.. har en rar magefølelse, men tror det er fordi jeg er så spent. Sliter med å bøtte ned en halv liter med vann før undersøkelsen, fikk beskjed om det![]()