Nedtelling til TUL

spennende, men forstår bekymringen! Tenker også sånn. Utrolig skummelt om man ikke ser noe (er kortere på vei).. men TENK så deilig å få sett et bankende hjerte! Lykke til, håper du går lettet ut derfra!
Jaa er veldig veldig spent ❤️ Tok en tlf til ultralydklinikken, og han sa at HVIS vi ikke ser liv i morgen (at det rett og slett er for tidlig) så får jeg ny ultralyd uten kostnader 10 september. Dette var veldig betryggende, da slipper jeg iallefall å eventuelt betale på nytt om vi ikke ser noe morgen! Veldig spent ❤️ Tusen takk ❤️

Flyttet første ul fra 10.september til 8september, så neste onsdags morgen håper jeg å se en liten bamsemums rundt 7uker :nailbiting:

Innvendig ja! Tror du det? Jeg har hatt innvendig ultralyd på sykehus og privat :)
Har alltid tatt utvendig hos han, men da har jeg vært over 9 uker. Så muligens det blir innvendig nå. Aldri gjort det før. Er ikke det litt ubehagelig??

Har alltid tatt utvendig hos han, men da har jeg vært over 9 uker. Så muligens det blir innvendig nå. Aldri gjort det før. Er ikke det litt ubehagelig??
Tatt innvendig ultralyd 4 ganger i 2 tidligere svangerskap, uke 6+1, 8+1, 11+3 og 11+5, så her tar dem innvendig helt til uke 12 :) de to tidligste var på sykehuset, de to andre var på privatklinikk, ikke ubehagelig, eneste som kan være ubehagelig er å spre bena for fremmede:smiley-ashamed004

Jeg skal ha i uke 13 hos Martin Lundring :) får man se kjønn og vite at alt er fint med lille! Alltid betryggende å se syns jeg. Og om det skulle være noe er jeg mentalt forberedt da allerede eventuelt (om man noen ganger blir det helt) ❤️

så hele 54 dager til! Herremin det kommer til å gå tregt frem til da

Jeg føler det er en evighet til :p skal privat, men har fått sendt henvisning til sykehuset også, og er lovet time UL rundt uke 8 og 12. Kommer også til å be om NiPT, siden Kub ikke kan avdekke triploid som jeg hadde sist.. så håper de er med på det.
Så håper jeg får time til sykehuset også snart :)

ville ringt fastlegen og fått hen til å henvise deg, det kan jo være litt travelt på sykehuset og da er det bedre å sende inn tidlig enn for sent :)

Når det gjelder NIPtesten når må man ta det innen igjen?

Når det gjelder NIPtesten når må man ta det innen igjen?
Man kan ta det fra rundt 10uker trodde jeg :) vet ikke om det er begrensning for når den kan tas..

Tatt innvendig ultralyd 4 ganger i 2 tidligere svangerskap, uke 6+1, 8+1, 11+3 og 11+5, så her tar dem innvendig helt til uke 12 :) de to tidligste var på sykehuset, de to andre var på privatklinikk, ikke ubehagelig, eneste som kan være ubehagelig er å spre bena for fremmede:smiley-ashamed004
Ja det kan jeg tenke meg :p hva kunne dere se på ultralyd 6+1? Fikk du se hjerteslag?:happy:

Jeg skal idag halv 10!! Så sykt nervøs.. har en rar magefølelse, men tror det er fordi jeg er så spent. Sliter med å bøtte ned en halv liter med vann før undersøkelsen, fikk beskjed om det :yuck:

Fikk innkalling til TUL i dag, så nå er det bare 14 dager til :D

Back
Topp