Nedtelling til TUL

Hvordan gikk det ? :)

Beklager sent svar. Dagen har gått i ett med jobb, ultralyd, middag og foreldremøte i barnehagen til 2 åringen!

Det gikk veldig fint i dag. Alt så veldig bra ut! Lille var aktiv og sprella rundt inni der. Vifta faktisk med hånda også, så det så ut som han/hun vinka! ❤️
Veldig glad og letta nå. Føler jeg kan senke skuldrene litt!
 
Beklager sent svar. Dagen har gått i ett med jobb, ultralyd, middag og foreldremøte i barnehagen til 2 åringen!

Det gikk veldig fint i dag. Alt så veldig bra ut! Lille var aktiv og sprella rundt inni der. Vifta faktisk med hånda også, så det så ut som han/hun vinka! ❤️
Veldig glad og letta nå. Føler jeg kan senke skuldrene litt!
Blir fort travle dager :)

Åå så fantastisk! Det er et øyeblikk i seg selv og se di små :Heartred
Kan tenke du er letta da ja :love7 og det er en god følelse:Heartred
 
Blir fort travle dager :)

Åå så fantastisk! Det er et øyeblikk i seg selv og se di små :Heartred
Kan tenke du er letta da ja :love7 og det er en god følelse:Heartred

Ja, det var et fantastisk øyeblikk. Ultralydene tidligere har liksom vært så tidlig at det har ikke vært så enkelt å se bevegelse. Så det var veldig kjekt å se at lille sprella rundt inni der.
Litt kjedelig at ikke mannen var med da. Men håper han får være med på ordinær ultralyd.
 
8 dager igjen :)
 
Da har eg vært på tul idag, og alt så veldig bra ut sa jordmor. Såg allerede tær og fingre :D og alt var bare bra. Lille låg og sprellet som bare det og prøvde hele tiden og gjemme ansiktet sitt :joyful:
Var for tidlig og se noe kjønn og litt for tidlig til å se om det var misdannelser.. eller var vell på grensen..
mine beregninger stemmer så jordmor sa det stemte med 10+5 som eg er idag :D

Var veldig kjekt og beroligende siden eg var litt bekymret etter alle små blødningene, selv om jordmor ikke klarte se noe av grunnene til det.
Samboeren suns også det var kjempe kjekt å se, og det gikk mer opp for han også :Heartred

Men lurer på dere som går på mange TUL ?
Hva er grunnen til det? Er det noe dere får dekket pga tidligere sv.sk? Eller velger dere dette selv og betaler for dette selv? :dance008
 
4dager til tul nr.2, Mandag kan ikke komme fort nok:nailbiting::D
 
Da har eg vært på tul idag, og alt så veldig bra ut sa jordmor. Såg allerede tær og fingre :D og alt var bare bra. Lille låg og sprellet som bare det og prøvde hele tiden og gjemme ansiktet sitt :joyful:
Var for tidlig og se noe kjønn og litt for tidlig til å se om det var misdannelser.. eller var vell på grensen..
mine beregninger stemmer så jordmor sa det stemte med 10+5 som eg er idag :D

Var veldig kjekt og beroligende siden eg var litt bekymret etter alle små blødningene, selv om jordmor ikke klarte se noe av grunnene til det.
Samboeren suns også det var kjempe kjekt å se, og det gikk mer opp for han også :Heartred

Men lurer på dere som går på mange TUL ?
Hva er grunnen til det? Er det noe dere får dekket pga tidligere sv.sk? Eller velger dere dette selv og betaler for dette selv? :dance008
Så gøy å se den lille spelle å se ut til å ha det bra :)

Jeg skal på min tidlige ultralyd nr. 5 i dag og får dette dekket. Grunnen er flere tidligere spontanaborter. Har hatt time annenhver uke, hun ønsket dette for å kunne berolige meg :love7
 
Back
Topp