Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
SpennendeI dag!
Lykke tilI dag!
Lykke til![]()
Spennende![]()
Krysser fingrene og håper den lille har det fint i magenJa, var omtrent på denne tiden det ble oppdaget MA sist, så er litt nervøs. Men krysser fingrene for at alt er bra!
Hvordan gikk det ?Ja, var omtrent på denne tiden det ble oppdaget MA sist, så er litt nervøs. Men krysser fingrene for at alt er bra!
Hvordan gikk det ?![]()
Blir fort travle dagerBeklager sent svar. Dagen har gått i ett med jobb, ultralyd, middag og foreldremøte i barnehagen til 2 åringen!
Det gikk veldig fint i dag. Alt så veldig bra ut! Lille var aktiv og sprella rundt inni der. Vifta faktisk med hånda også, så det så ut som han/hun vinka!
Veldig glad og letta nå. Føler jeg kan senke skuldrene litt!
Blir fort travle dager
Åå så fantastisk! Det er et øyeblikk i seg selv og se di små
Kan tenke du er letta da jaog det er en god følelse
![]()
Så gøy å se den lille spelle å se ut til å ha det braDa har eg vært på tul idag, og alt så veldig bra ut sa jordmor. Såg allerede tær og fingreog alt var bare bra. Lille låg og sprellet som bare det og prøvde hele tiden og gjemme ansiktet sitt
Var for tidlig og se noe kjønn og litt for tidlig til å se om det var misdannelser.. eller var vell på grensen..
mine beregninger stemmer så jordmor sa det stemte med 10+5 som eg er idag
Var veldig kjekt og beroligende siden eg var litt bekymret etter alle små blødningene, selv om jordmor ikke klarte se noe av grunnene til det.
Samboeren suns også det var kjempe kjekt å se, og det gikk mer opp for han også
Men lurer på dere som går på mange TUL ?
Hva er grunnen til det? Er det noe dere får dekket pga tidligere sv.sk? Eller velger dere dette selv og betaler for dette selv?![]()