Nedtelling til TUL

7 dager
 
Tul #3 i dag og ble målt til 12+6:) Alt var fint med babyen, og alle målingene tilsier at den er frisk:joyful:

Vi skal fortelle barna i dag! :talk017
9B3284D4-333F-4E4C-A066-F46060EF96D1.jpeg
 
I lykkerus etter å ha sett en perfekt liten sprellebaby på ul i dag :love7 Far fikk være med, noe som har helt magisk:Heartred En god trøst ettersom det er sannsynlig at han ikke får være med på oul.
 
Tul #6 straks, 13+6. Håper først og fremst at alt fortsatt står bra til, også håper vi å kunne få et glimt av om det er en liten jente eller gutt som gjemmer seg inni der:nailbiting::joyful:
 
4 dager igjen
 
Tul #4 i morgen (første på sykehuset pga 38år):) Var privat i forrige uke, før jeg visste at jeg skulle få på sh pga alder, så litt unødvendig, men jeg tar det jeg får jeg:) Er jo kanskje grundigere på sh uansett? Usikker på om jeg også blir tilbudt blodprøve da (KUB), men takker nok ja hvis jeg blir spurt:) Jeg&mannen beholder barnet uansett, men uansett greit å vite alt man kan hvis man skulle få et sykt barn- så man kan forberede seg mentalt og praktisk! Men siden ul så fin ut forrige uke, antar jeg at dette bare blir et koselig gjensyn med den lille knerten:joyful: Regner ikke med at de sjekker kjønn, men hadde vært artig!:rolleyes:
 
To dager til kikk #3, denne gangen privat. ❤️
 
10 dager til tul nr3:wacky: skulle vite kjlnn idag, men den lille krabaten gjemte sine private deler veldig for seg selv! Så ny time om 10 dager, ventet fler uker så det føles nå sååå lenge til
 
6 dager til tul, heldigvis fikk jeg det innvilget etter en klage på avslaget. Blir spennende.
 
Back
Topp