Nedtelling til TUL

24 dager
 
13 dager [emoji322]
 
10 dager :)
Liker at jeg nå kan telle på to hender :)
Minuset med at det nærmer seg er at mannens jobbreise også nærmer seg
 
12 dager igjen [emoji322]
 
Jeg får mest sannsynlig TUL fordi jeg sto på ( fortsatt står) på antidepressiva da jeg ble gravid, håper det kommer brev med time i posten snart. Stresser mye mer denne gangen over om det er liv i magen enn det jeg gjorde første gang. Noen andregangs her som er mer stressa nå enn med første? :dead:
 
Veldig godt! Og så ekstremt spennende, dette er den første gangen vi har fått en positiv test hjemme - etter snart 15 år uten prevensjon [emoji85]
Hadde bestilt time til søskenforsøk via ivf igjen og skulle ringe inn når uka kom, men måtte ringe og si jeg hadde fått positiv test i stedet [emoji173]️

Er 5+0 i dag [emoji4]
Du da?
Så utrolig koselig!!
 
  • Liker
Reactions: CS
10 dager :)
Liker at jeg nå kan telle på to hender :)
Minuset med at det nærmer seg er at mannens jobbreise også nærmer seg
Akkurat samme her! Vi har vel tul samme dag, den 23.? Mannen her reiser 21. og blir borte ti dager. Håper inderlig på gode nyheter på ul. Hadde vært utrolig kjipt med dårlige nyheter mens jeg er alene hjemme med 4-åringen...
 
23 dager[emoji173]
 
Akkurat samme her! Vi har vel tul samme dag, den 23.? Mannen her reiser 21. og blir borte ti dager. Håper inderlig på gode nyheter på ul. Hadde vært utrolig kjipt med dårlige nyheter mens jeg er alene hjemme med 4-åringen...
Ja, 23 :)

Her reiser mannen på lørdagmorgen og bli borte i over en uke.
 
Back
Topp