Nedtelling til TUL

Lurer på om jeg skal bestille med TUL til uke 10-12. Tror man da kan se om barnet har utviklet alle organer og slikt normalt om jeg ikke har lest feil? :)
 
Jeg var på TUL i dag, og fikk se en fostersekk på ca 6 mm, men kunne ikke se noe inni den enda. Tipper jeg +\- 5 uker på vei (veit ikke sikkert pga ustabil syklus)
Noen som har opplevd dette før?
Er så redd for at jeg på neste TUL kommer til å se en tom fostersekk da også..
 
Jeg skal imorgen, fikk henvisning pga vi ikke vet hvor langt på vei. Fikk mens tilbake etter lillebror i desember,'og jatt sex 1 gang etter nyttår,en vi husker ikke når det var [emoji28] Kan være alt fra 6-9 uker på vei [emoji4] Blir såå spennende å se!!
 
Så spennende:-)
Hehe ja jeg blir jo kjempe nervøs selv om han sa jeg ikke skulle være det. Aldri sett så liten klump før på ul... Og siden jeg har lite symptomer forutenom sinne og småkvalm så er jeg redd noe er galt [emoji85]
 
Hehe ja jeg blir jo kjempe nervøs selv om han sa jeg ikke skulle være det. Aldri sett så liten klump før på ul... Og siden jeg har lite symptomer forutenom sinne og småkvalm så er jeg redd noe er galt [emoji85]
Det skjønner jeg. Men er jo enda veldig tidlig, så du får stole på gynekologen:-)
 
27 dager
 
16 dager igjen [emoji324]
 
4,5 time[emoji51]
 
Da har vi vært på TUL[emoji28] Så ei lita spire med et bankende hjerte[emoji173]️ 6+0 i dag mente legen[emoji4]
 
Back
Topp