Lurer på om jeg skal bestille med TUL til uke 10-12. Tror man da kan se om barnet har utviklet alle organer og slikt normalt om jeg ikke har lest feil?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det idag? Håper du fikk se en liten prikkI morgen [emoji4]
Fikk se en prikk ja[emoji4] men var for lite til å se noe mer så vi skal igjen om en uke [emoji4]Hvordan gikk det idag? Håper du fikk se en liten prikk
Så spennendeFikk se en prikk ja[emoji4] men var for lite til å se noe mer så vi skal igjen om en uke [emoji4]
Hehe ja jeg blir jo kjempe nervøs selv om han sa jeg ikke skulle være det. Aldri sett så liten klump før på ul... Og siden jeg har lite symptomer forutenom sinne og småkvalm så er jeg redd noe er galt [emoji85]Så spennende
Det skjønner jeg. Men er jo enda veldig tidlig, så du får stole på gynekologenHehe ja jeg blir jo kjempe nervøs selv om han sa jeg ikke skulle være det. Aldri sett så liten klump før på ul... Og siden jeg har lite symptomer forutenom sinne og småkvalm så er jeg redd noe er galt [emoji85]
Ja prøver så godt jeg kan [emoji4]Det skjønner jeg. Men er jo enda veldig tidlig, så du får stole på gynekologen