Nedtelling til TUL

Ceres

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Ser vi er flere som skal på tidlig ultralyd, for min del kan ikke den dagen komme fort nok :)
Så tenkte vi kan ha nedtelling :) for de som vil - gøy å se tilbake på at tiden faktisk går framover :D
 
For min del er det i dag 22 dager igjen - imorgen kan jeg si 3uker igjen :)
 
For min del er det i dag 22 dager igjen - imorgen kan jeg si 3uker igjen :)

Hvor langt er du på vei når du skal på TUL? [emoji5]

Jeg skal bestille jeg også, men vet ikke helt når [emoji28]
 
Hvor langt er du på vei når du skal på TUL? [emoji5]

Jeg skal bestille jeg også, men vet ikke helt når [emoji28]
Da er jeg 8+3 :)
Ettersom vi har litt reisevei måtte vi ta en dag vi begge kan ta fri fra jobb :)
 
15 dager til tidlig ul :smiley-bounce012 dagene kan nesten ikke gå fort nok nå :p er 6+4 da, kommer til å bestille en til i uke 10 om alt ser bra ut når vi skal om 15 dager:Heartred
 
5., men har kun 2 sittende ved siden av meg :)
Med de var jeg på tidlig UL rundt uke 10-11.
Hva med deg? :)

Får du noe mer oppfølging etter graviditeter som ikke har gått bra?

Bra du har fått 2 barn [emoji173]️

Dette er min 3. Graviditet, hadde en kjemisk i januar, en SA i mars og nå ny graviditet [emoji173]️
 
Får du noe mer oppfølging etter graviditeter som ikke har gått bra?

Bra du har fått 2 barn [emoji173]️

Dette er min 3. Graviditet, hadde en kjemisk i januar, en SA i mars og nå ny graviditet [emoji173]️

Den ene SA en var for over 9 år siden - så har fått 2 etter det uten problem :)
Så hadde jeg en SA i september - men ingen ekstra oppfølging, og håper det går bra denne gangen så jeg slipper noe ekstra :)
Får du noe ekstra oppfølging?
Virker som det med oppfølging varierer veldig fra lege til legeo_O
 
15 dager til tidlig ul :smiley-bounce012 dagene kan nesten ikke gå fort nok nå :p er 6+4 da, kommer til å bestille en til i uke 10 om alt ser bra ut når vi skal om 15 dager:Heartred
Rart hvor langt unna det virker når man ser framover :p men plutselig er dagen for ul her :)
Har dere mulighet like i nærheten der du bor?
 
Rart hvor langt unna det virker når man ser framover :p men plutselig er dagen for ul her :)
Har dere mulighet like i nærheten der du bor?

Ikke sant :p har tre eksamener like etterpå, men disse opptar meg ikke en tanke om dagen. Rart med det :p
Ja har mulighet til ul like nærheten. Går til samme som jeg gikk til på 3d ultralyd med sønnen min for 10 år siden :D så dette er kjempe gøy!
Må dere reise langt for ul da?
 
Ikke sant :p har tre eksamener like etterpå, men disse opptar meg ikke en tanke om dagen. Rart med det :p
Ja har mulighet til ul like nærheten. Går til samme som jeg gikk til på 3d ultralyd med sønnen min for 10 år siden :D så dette er kjempe gøy!
Må dere reise langt for ul da?
Vi må kjøre litt over 2 timer, for vi må til Trondheim. Så da går det såpass med tid at man må liksom ta fri fra jobb.
Var på tidlig UL og 3D ul med de to jeg har sofaen med meg i dag, så jeg vil nok ha 3D ul denne gangen og :)
Så får det bli med den ene TUL, selv om jeg kunne tenkt meg 2 :p
 
Vi skal også på tidlig ultralyd! Henvisning er sendt så vi venter på time.

Har hatt noen småblødninger denne gangen, hadde det med nr to også som er ivf barn. Så da fikk vi henvisning denne gangen også. Håper vi snart får time og får se et bankende lite hjerte[emoji173]️[emoji173]️

Kvalmen er i det minste tilstede[emoji23]
 
Vi skal også på tidlig ultralyd! Henvisning er sendt så vi venter på time.

Har hatt noen småblødninger denne gangen, hadde det med nr to også som er ivf barn. Så da fikk vi henvisning denne gangen også. Håper vi snart får time og får se et bankende lite hjerte[emoji173]️[emoji173]️

Kvalmen er i det minste tilstede[emoji23]
Godt å få skikkelig oppfølging :)
Hvor mange uker er du nå? :)
 
Godt å få skikkelig oppfølging :)
Hvor mange uker er du nå? :)

Veldig godt! Og så ekstremt spennende, dette er den første gangen vi har fått en positiv test hjemme - etter snart 15 år uten prevensjon [emoji85]
Hadde bestilt time til søskenforsøk via ivf igjen og skulle ringe inn når uka kom, men måtte ringe og si jeg hadde fått positiv test i stedet [emoji173]️

Er 5+0 i dag [emoji4]
Du da?
 
Veldig godt! Og så ekstremt spennende, dette er den første gangen vi har fått en positiv test hjemme - etter snart 15 år uten prevensjon [emoji85]
Hadde bestilt time til søskenforsøk via ivf igjen og skulle ringe inn når uka kom, men måtte ringe og si jeg hadde fått positiv test i stedet [emoji173]️

Er 5+0 i dag [emoji4]
Du da?
Så fantastisk å kunne ta den telefonen :Heartred
Er i dag 5+2 :)
 
  • Liker
Reactions: CS
Vi må kjøre litt over 2 timer, for vi må til Trondheim. Så da går det såpass med tid at man må liksom ta fri fra jobb.
Var på tidlig UL og 3D ul med de to jeg har sofaen med meg i dag, så jeg vil nok ha 3D ul denne gangen og :)
Så får det bli med den ene TUL, selv om jeg kunne tenkt meg 2 :p

Har sagt til sambo at jeg avbestiller frisørtimen min å heller bruker pengene på et par ul :p opplevde MA for 5 år siden, så jeg kjenner jeg er veldig engstelig å det opptar mye av tankene mine. Så for min egen del, den lille i magen og for de rundt så er jeg nødt for å berolige meg selv :)
 
Har sagt til sambo at jeg avbestiller frisørtimen min å heller bruker pengene på et par ul :p opplevde MA for 5 år siden, så jeg kjenner jeg er veldig engstelig å det opptar mye av tankene mine. Så for min egen del, den lille i magen og for de rundt så er jeg nødt for å berolige meg selv :)

[emoji12] det med penger kan jeg forstå, jeg skulle hatt meg en frisørtime men prioriterer heller UL :)
Det å få se vil berolige meg betraktelig, så for min samboer sin del må vi vei å se :)
 
Back
Topp