Nedtelling til TUL

Jeg skal inn igjen 18 mai, er da 7+6 og håper å få se ett bankende hjerte.
Ble henvist etter kraftige smerter (ligamentsmerter?), men kunne ikke se noe annet enn plommesekken 6+3. Tok da innvendig ultralyd.

Krysser fingre at det går bra på fredag, veldig nervøs!
 
Er det mange som tar tidlig ultralyd privat (og ikke gjør det av medisinske grunner)? Noen som vet hvor mye dette koster hos f.eks. Volvat, og når pleier man å gjøre det?
 
Er det mange som tar tidlig ultralyd privat (og ikke gjør det av medisinske grunner)? Noen som vet hvor mye dette koster hos f.eks. Volvat, og når pleier man å gjøre det?
Tar privat for at jeg vil se :) her er det ikke volvat da, men ser det ligger mellom 1100 og 1500 her.
 
Er det mange som tar tidlig ultralyd privat (og ikke gjør det av medisinske grunner)? Noen som vet hvor mye dette koster hos f.eks. Volvat, og når pleier man å gjøre det?

Jeg skal ta tidlig ultralyd hos volvat. Koster 1700kr og skal ta når jeg er 7+3. Håper vi kan få se et bankende hjerte da :)
 
Fått vært hos legen og fått henvisning, så da er det bare å vente på time.. skal ikke være for lang ventetid
 
Jeg skal ta tidlig ultralyd hos volvat. Koster 1700kr og skal ta når jeg er 7+3. Håper vi kan få se et bankende hjerte da :)

Det var ganske dyrt [emoji33] jeg betaler 700kr for tidlig ultralyd her i stavanger [emoji33]
 
Det var ganske dyrt [emoji33] jeg betaler 700kr for tidlig ultralyd her i stavanger [emoji33]

Det var litt forskjell, det! Skal til gynekologen jeg går til fast, hun er veldig flink og kjenner meg godt, så synes det er verdt det selv om det er mye penger!
Sjekket litt rundt nå og ligger på rundt 1200-1500 andre steder i Oslo.
 
9 dager igjen! Denne er via sykehuset og planlagt. Neste blir i uke 11-ish, så skal vi annonsere nyheten etter det ;)
 
Det var litt forskjell, det! Skal til gynekologen jeg går til fast, hun er veldig flink og kjenner meg godt, så synes det er verdt det selv om det er mye penger!
Sjekket litt rundt nå og ligger på rundt 1200-1500 andre steder i Oslo.

Forstår det da, men det burde nesten være en «fastpris» hos alle [emoji28]
 
11 dager!!
 
Da har vi vært på tul og sett et lite blinkende hjerte slå på riktig plass i mammas mage[emoji7][emoji1405][emoji173]️ Fikk faktisk tilbud om ny tul i uke 8+5 for da kunne vi se litt mer enn det vi gjorde i dag, så da er det 14 dager til neste sniktitt på mini i magen[emoji173]️
 
Fikk ny time...

Så - ul i morgen [emoji33]

Og ny ul onsdag 13.6.

Dermed: 1 dag og 30 dager [emoji173]
 
Back
Topp