Nedtelling til TUL

På ultralydklinikken sine nettsider står det at de tilbyr tul fra uke 7-14. Betyr det tidligst 6+0 eller 7+0?
Tipper at det er 7+, for da skal man enklere kunne se hjerte.
Når gynekologen min så lille rusk på 6+0, så var det så vidt og jeg måtte holde pusten for at vi skulle se det bitte lille hjertet som slo. Så tipper at de helst vil ha inn 7+ og ikke 6+. Også fordi å kunne se noe dersom man har bommet på el eller at man er kommet kortere enn man egentlig tror ift sist mensen ol
 
3 dager igjen
 
2 dager igjen til første TUL[emoji1]
 
Æsj og fy å fælt jeg har det nå[emoji17] Straks på tul, 6+5 i dag. Er så nervøs at jeg holder på å kaste opp.,
 
Æsj og fy å fælt jeg har det nå[emoji17] Straks på tul, 6+5 i dag. Er så nervøs at jeg holder på å kaste opp.,

Lykke til[emoji173]️håper du får se et bankende hjertet[emoji4] oppdater oss gjerne
 
Æsj og fy å fælt jeg har det nå[emoji17] Straks på tul, 6+5 i dag. Er så nervøs at jeg holder på å kaste opp.,

Har tenkt på deg i hele dag, faktisk! :) Masse lykke til! Krysser fingrene for at alt ser bra ut :Heartpink
 
Har tenkt på deg i hele dag, faktisk! :) Masse lykke til! Krysser fingrene for at alt ser bra ut :Heartpink

Så koselig, godt å ha et sånn sted hvor man kan ventilere smått og stort. Bare samboer som vet om graviditeten, det blir ensomt å bære all bekymring aleine.. Tul var overstått på 10 min. Fant et fosteranlegg med hjerteslag, samt plommesekk. Men han satte meg tilbake 4-5 dager. Får ikke det helt til å stemme da. Men som han sa, det er vanskelig å måle noe så smått. Ny ul 04.04, er alt fint da mente han det så lyst ut for denne graviditeten. Fikk forøvrig ikke bilde.
 
Back
Topp