Nedtelling til TUL

10 dager igjen!
 
Jeg skal 22. mars, da er jeg 8+3. 9 dager igjen, det føles uendelig lenge til!
 
Har ikke bestilt noe enda, men tenkte å få bestilt rundt uke 12. Skal ha opp et parti i muntlig eksamen 11+1 , så tror jeg venter til jeg er ferdig med det.
 
Har ikke bestilt noe enda, men tenkte å få bestilt rundt uke 12. Skal ha opp et parti i muntlig eksamen 11+1 , så tror jeg venter til jeg er ferdig med det.
Hvordan vet du allerede at de skal opp? Jobber du på vgs? Det gjør jeg og, og jeg aner ikke om elevene kommer opp enda :p ble bare nysgjerrig. Hehe. :)
 
Fikk brev idag, om innkallelse til ul 2 mai. Men da er jeg jo omtrent 12 uker på vei.... trodde jeg skulle kunne få tidligere? Må kanskje ringe gyn imorgen.. kan ikke vente så lenge
 
Bestilt time til TUL for å bekrefte den lille ligger i livmoren der den skal[emoji4] har time nå på tirsdag den 20.mars.
 
Fikk brev idag, om innkallelse til ul 2 mai. Men da er jeg jo omtrent 12 uker på vei.... trodde jeg skulle kunne få tidligere? Må kanskje ringe gyn imorgen.. kan ikke vente så lenge

Skjønner at du vil endre på den timen. 2 mai er lenge til.
 
Skjønner at du vil endre på den timen. 2 mai er lenge til.
Altfor lenge til! Hadde første ul uke 13 sist, og da hadde fosteret sluttet utviklingen uke 8... så det blir for lenge for meg å vente... selvsagt kan alt skje selv etter en tidlig ul, men det ville iallefall gjort meg mindre nervøs..
 
Hvordan vet du allerede at de skal opp? Jobber du på vgs? Det gjør jeg og, og jeg aner ikke om elevene kommer opp enda [emoji14] ble bare nysgjerrig. Hehe. :)
Privatister :)
 
Jeg skal 4.april, da er jeg 8+0. 20 dager igjen til jeg får se lille for første gang :)
 
21 dager til TUL :) Fikk innkalling i dag:happy093
 
Last edited:
Back
Topp