Nedtelling til TUL

Ringte gyn nå (hadde først fått time for tul 2 mai, da er jeg 12 uker), for å høre om jeg kunne få noe før... for vitsen med tul var å se hjerteaktivitet før uke 12, da vi mistet sist.. men neeeida «det er vurdert til to mnds ventetid».... takk for den. Da blir det privat
 
Ringte gyn nå (hadde først fått time for tul 2 mai, da er jeg 12 uker), for å høre om jeg kunne få noe før... for vitsen med tul var å se hjerteaktivitet før uke 12, da vi mistet sist.. men neeeida «det er vurdert til to mnds ventetid».... takk for den. Da blir det privat


Hadde gjort det samme. Merkelig med 2 mnd ventetid....
 
Hadde gjort det samme. Merkelig med 2 mnd ventetid....
Ja! Fikk ikke engang lov til å få time før? Eneste sekretæren sa var «det er blitt vurdert 2 mnds ventetid», så sikkert ikke akutt nok greit nok.... men med en ma bak oss, så er det ikke så greit å måtte vente enda en gang til uke 12, blir for lenge syns jeg og da ikke god nok oppfølgning. Legen min har sendt henvisning og skrev at jeg ønsket tul pga tidligere ma, og mer nervøs naturligvis, men det ble vel ikke tatt på alvor!! Ahhh irriterende... er så dyrt med privat dessverre
 
Ja! Fikk ikke engang lov til å få time før? Eneste sekretæren sa var «det er blitt vurdert 2 mnds ventetid», så sikkert ikke akutt nok greit nok.... men med en ma bak oss, så er det ikke så greit å måtte vente enda en gang til uke 12, blir for lenge syns jeg og da ikke god nok oppfølgning. Legen min har sendt henvisning og skrev at jeg ønsket tul pga tidligere ma, og mer nervøs naturligvis, men det ble vel ikke tatt på alvor!! Ahhh irriterende... er så dyrt med privat dessverre

Helt utrolig spør du meg!
Privat er veldig dyrt, men likevel verdt det slik at man kan få litt ro.

Klem til deg
 
Ja! Fikk ikke engang lov til å få time før? Eneste sekretæren sa var «det er blitt vurdert 2 mnds ventetid», så sikkert ikke akutt nok greit nok.... men med en ma bak oss, så er det ikke så greit å måtte vente enda en gang til uke 12, blir for lenge syns jeg og da ikke god nok oppfølgning. Legen min har sendt henvisning og skrev at jeg ønsket tul pga tidligere ma, og mer nervøs naturligvis, men det ble vel ikke tatt på alvor!! Ahhh irriterende... er så dyrt med privat dessverre

Du kan eventuelt ta kontakt med fastlegen din og be han/hun ringe sykehuset og si at du skal ha tidligere. Ofte det hjelper :)
(Har selv jobbet som sekretær på sykehus for en del år tilbake).
 
4 dager igjen[emoji5]
 
Du kan eventuelt ta kontakt med fastlegen din og be han/hun ringe sykehuset og si at du skal ha tidligere. Ofte det hjelper :)
(Har selv jobbet som sekretær på sykehus for en del år tilbake).
Kan sende hun melding, for er en offentlig gyn jeg er henvist til (ikke sykehus). Hu vet selv at jeg er ganske nervøs og ønsket at jeg skulle få rundt uke 7-8, men tydeligvis ikke viktig nok for gyn... skal kontakte henne igjen! Tusen takk for svar
 
Ringte legen idag,og skal på samtale med han om 3 uker...vet ikke hvor lenge etter den samtalen jeg får UL men forhåpentligvis ikke så lenge etter :)
 
Skal på TUL på førstkommende tirsdag. Da er jeg 7+4 :) Grugleder meg... det er første gang jeg gjør noe sånt, så det er litt skummelt!
 
Åå så spennende ! Du må oppdatere oss[emoji16]

Da kommer oppdateringen[emoji12]
Alt så fint ut, med et bitte lite bankende hjerte, fikk til og med høre hjerteslagene[emoji5][emoji173]️ Ble målt til å være 8+3 (og ikke 7+4 som det er etter sist mens), greit når det er den veien[emoji28]
 
Last edited:
Da kommer oppdateringen[emoji12]
Alt så fint ut, med et bitte lite bankende hjerte, fikk til og med høre hjerteslagene[emoji5][emoji173]️ Ble målt til å være 8+3 (og ikke 7+4 som det er etter sist mens), greit når det er den veien[emoji28]
Det må ha vært en fin opplevelse,og så kjekt å ha kommet lenger! [emoji4][emoji4]
 
Back
Topp