Nedtelling til TUL

Jeg er håpløs. I dag fikk jeg det for meg at det var aaaalt for lenge å vente til morgendagens ultralyd, så da fikk jeg booket en time i dag i stedet [emoji85][emoji85][emoji85] Fikk se verdens søteste lille foster med plommesekk og bankende hjerte. Gynekologen målte den til å være 5+6, og det stemmer ganske bra med min egen antagelse om at jeg er 6+0 i dag. Shit så lettet jeg er nå [emoji2][emoji2][emoji2]
 
Venter på time i posten.:) legen sendte henvisning i forrige uke.:smiley-bounce012
 
Skal på tul i morgen [emoji5] Er da 5+6 [emoji5]
 
Åååå for en fantastisk følelse! [emoji7][emoji177][emoji2]
Lille klumpen min ble målt til mellom 5,5-6mm, det var visst ikke så lett å måle eller se så mye siden jeg kom dit med ganske full blære [emoji85] dumme meg [emoji85] Men jeg så i alle fall lille klumpen og et bankende hjerte [emoji173][emoji173] Fikk ny time om 2 uker for å måle litt mer nøyaktig hvor langt jeg er på vei da [emoji3]
 
Åååå for en fantastisk følelse! [emoji7][emoji177][emoji2]
Lille klumpen min ble målt til mellom 5,5-6mm, det var visst ikke så lett å måle eller se så mye siden jeg kom dit med ganske full blære [emoji85] dumme meg [emoji85] Men jeg så i alle fall lille klumpen og et bankende hjerte [emoji173][emoji173] Fikk ny time om 2 uker for å måle litt mer nøyaktig hvor langt jeg er på vei da [emoji3]

Gratulerer!
 
Åååå for en fantastisk følelse! [emoji7][emoji177][emoji2]
Lille klumpen min ble målt til mellom 5,5-6mm, det var visst ikke så lett å måle eller se så mye siden jeg kom dit med ganske full blære [emoji85] dumme meg [emoji85] Men jeg så i alle fall lille klumpen og et bankende hjerte [emoji173][emoji173] Fikk ny time om 2 uker for å måle litt mer nøyaktig hvor langt jeg er på vei da [emoji3]

Gratulerer så mye <3
 
Har selv vært inne nå og fått roet nervene :p Lille spira var såvidt over 7mm og akkurat så stor som jeg trodde.
6+4 med blink mellom 120-130 slag i minuttet <3
 
Litt over 12 timer igjen, blir 6+3. Greide ikke vente til 7+1. Kjenner meg litt pessimistisk, puppene ble dramatisk MYE mindre ømme, på søndag var de så vonde at jeg trodde de skulle dette av. Redd det ikke går veien.
 
Back
Topp