Nedtelling til TUL

Skal til Hausken, privat gyn. Er jo bare 7+1 og regner med innvendig. Ser for meg at de må grave for å se noe utvendig.

Ok. Jeg har ikke erfaring med ham annet enn at han er en fantastisk gyn :)
Bruker som regel 5 jordmødre, sigrids ultra (nå merethes ultra) eller kari utne.
Har tatt utvendig fra fullgåtte 6 uker, senest i fjor og har nydelige bilder fra utsiden 6+2.

Gi gjerne en lyd om hvordan det var hos hausken, mulig jeg prøver der jeg også :)
 
K
Ok. Jeg har ikke erfaring med ham annet enn at han er en fantastisk gyn :)
Bruker som regel 5 jordmødre, sigrids ultra (nå merethes ultra) eller kari utne.
Har tatt utvendig fra fullgåtte 6 uker, senest i fjor og har nydelige bilder fra utsiden 6+2.

Gi gjerne en lyd om hvordan det var hos hausken, mulig jeg prøver der jeg også :)
Kommer til å gå til en av de andre senere, er jo mye billigere. Men akkurat nå er jeg så veldig redd for MA! Føler meg ikke så gravid og begynner å grue meg til TUL i tilfelle det ikke er liv, eller hvis MA skjer etterpå :(
 
Jeg er også redd for MA.. opplevde det i 2014, noe av det verste jeg har opplevd. Var da på tidlig ul i uke 11 og fikk vita at hjerte aldri engang hadde begynt å slå..

Men man kommer omtrent inn på dagen hos di andre også, og jeg vil veldig varmt anbefale merethe. Hun sier mye om det hun ser og skikkelig gransker alle vinkler. I fjor var jeg hos henne 6+2, 9+3, 12+5 og i uke 33 for 3d bilder.
Hun sa fra første ul at dette så bra ut og at hun mente det gikk hele veien da svangerskapet så friskt ut, med alt på riktig sted. Hun er veldig beroligende.
Fortalte meg også kjønn 12+5 med sikkerhet :D
 
Jeg er også redd for MA.. opplevde det i 2014, noe av det verste jeg har opplevd. Var da på tidlig ul i uke 11 og fikk vita at hjerte aldri engang hadde begynt å slå..

Men man kommer omtrent inn på dagen hos di andre også, og jeg vil veldig varmt anbefale merethe. Hun sier mye om det hun ser og skikkelig gransker alle vinkler. I fjor var jeg hos henne 6+2, 9+3, 12+5 og i uke 33 for 3d bilder.
Hun sa fra første ul at dette så bra ut og at hun mente det gikk hele veien da svangerskapet så friskt ut, med alt på riktig sted. Hun er veldig beroligende.
Fortalte meg også kjønn 12+5 med sikkerhet :D
Tror jeg vil ta meg en tur til henne på onsdag. Er skikkelig redd! Er vanskelig å være på jobb nå:(
 
Men man kommer omtrent inn på dagen hos di andre også, og jeg vil veldig varmt anbefale merethe.

Ringte du, sendte sms eller mail? Sendte mail nå, men er redd hun ikke ser den. Håper på å komme inn på onsdag eller torsdag
 
Ringte du, sendte sms eller mail? Sendte mail nå, men er redd hun ikke ser den. Håper på å komme inn på onsdag eller torsdag

Hun er som regel veldig tilgjengelig og svarer raskt :) elsker den dama jeg :)
 
Jeg skjønner at du er urolig, jeg er det selv. Har du opplevd MA før? Hva var itilfelle symptomene dine da vs nå? eller hvordan er di nå i det hele tatt? Bare lurer på hva som gjør deg urolig <3
 
Tror jeg har klart å gjøre meg selv urolig, så nå har jeg sendt ut mld for å høre om noen kan sjekke ståa for meg ila uka :p ;)
 
Bare 6 og en halv time igjen til jeg forhåpentligvis får se et bankende hjerte [emoji177][emoji4]
 
Jeg var på ny TUL idag, siden det fortsatt kommer en del brundt blod.
Spira ble målt til å være 1,61 cm og ble satt en hel uke fram. Så er visst 8+4 nå. Hjertet slo og spira hadde fått flotte armer og begynt å bevege seg.

Lykke til med alle TUL-ene her
 
Back
Topp