Nedtelling til TUL

Jeg lurer på å bestille time i uke 10 eller 11 så kan vi si det til jul, evt nyttår. Men er det for tidlig? Må man vente til etter uke 12 for å se helt om den nakkefolden og alt det? Noen som vet? Tidligere har vi vært i uke 12++ eller uke 13
 
Jeg skal til fastlegen på fredag og få han til å henvise meg til TUL i uke 8. De lovte tettere oppfølging siden forrige svangerskap endte med MA i uke 14 og død baby f.o.m uke 8-9.
 
31 dager - fryyyktelig lenge [emoji85] Men ville vente så lenge som mulig, så gjør det dagen før vi reiser hjem til jul [emoji173]️ Er da 11+6, så håper vi får se en frisk og sprellende baby
 
Bare en uke igjen i morgen, da er jeg 7+1. Håper vi får se et bankende hjerte, men kan man høre hjerteslagene også så tidlig i.o.m. at det er innvendig UL?
 
Jeg lurer på å bestille time i uke 10 eller 11 så kan vi si det til jul, evt nyttår. Men er det for tidlig? Må man vente til etter uke 12 for å se helt om den nakkefolden og alt det? Noen som vet? Tidligere har vi vært i uke 12++ eller uke 13

Det kommer an på hvem du går til. Går du til noen som sjekker babyen får deg og ikke bare skal bekrefte et bankene hjerte så vil en erfaren jordmor måle nakkefold fra fullgåtte 11 uker.
Selv har jeg nettopp sendt forespørsel om ul 22 des. Vi da være 11 fullgått akkurat.
 
Bare en uke igjen i morgen, da er jeg 7+1. Håper vi får se et bankende hjerte, men kan man høre hjerteslagene også så tidlig i.o.m. at det er innvendig UL?


Hvor skal du? til gyn? ikke sikkert om du får høre det da, men det er fylt mulig å høre det om du skjønner hva jeg mener :)
Og hvorfor innvendig? Man ser like mye fra utsiden i uke 8 som regel :D
 
Hvor skal du? til gyn? ikke sikkert om du får høre det da, men det er fylt mulig å høre det om du skjønner hva jeg mener :)
Og hvorfor innvendig? Man ser like mye fra utsiden i uke 8 som regel :D
Skal til Hausken, privat gyn. Er jo bare 7+1 og regner med innvendig. Ser for meg at de må grave for å se noe utvendig.
 
Back
Topp